iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Blijft hangen in recovery mode, foutmelding 1394 etc. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/120429-blijft-hangen-recovery-mode-foutmelding-1394-etc.html)

jamini 16-06-12 14:04

Blijft hangen in recovery mode, foutmelding 1394 etc.
 
A.U.B. geen slotje op dit topic voor ik mijn antwoord heb. Ik heb het hele forum doorgelezen maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt!

Ik heb grote problemen met mijn iphone 4. Ik probeerde hem te jailbreak en dat is niet helemaal gelukt. Het was de eerste keer dat ik dat deed dus ik weet niet wat ik fout heb gedaan of anders had moeten doen.

Mijn iphone wou sinds de jailbreak niet meer uit de dfu mode komen (het appeltjes-logo) dus na klikken en recoveren in tinyumbrella en redsn0w deed hij plots helemaal niets. (Overigens ging het mis bij de laatste stap van de jailbreak: het rebooten).

Nadat ik de batterij heb losgepeuterd en teruggestoken starte hij ineens wel op maar nu krijg ik enkel continue de recovery mode te zien. Mijn pc herkent hem slecht, maar volgens mij nog wel...en ik kan hem niet restoren via itunes.

Ik heb firmware 5.1.1 erop gezet, en ik heb hem proberen te restoren met: 5.1_9b176 en 5.1.1._9b206 bij deze gaf hij aan dat de iphoen niet hersteld kon worden omdat het niet compitabel was.

toen heb ik heb proberen te herstellen d.m.v. 5.1.1._9b208 en nu geeft hij foutmelding 3194.

Is mijn iphone nu voorgoed beschadigd of is dit ter herstellen en hoe?
Hij kan nu dus enkel in recovery mode en uit worden gezet, meer kan ik niet...

Van alle software heb ik de laatste versies op mijn pc staan (windows).

Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij weet.

XIII 16-06-12 14:09

Heb je nu een 4 (post) of een 4S (profiel)?

En heb je echt je iPhone geopend en met de batterij er uitgehaald? (en zo misschien iets stuk gemaak?)

Guest-20180925190238 16-06-12 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamini (Bericht 802830)
A.U.B. geen slotje op dit topic voor ik mijn antwoord heb. Ik heb het hele forum doorgelezen maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt!

Dan heb je de zoekfunctie van het forum niet gebruikt met het zoekbegrip "iTunes fout 3194". Als je dat wel doet verschijnen er echt tientallen topics met oplossingen.

Succes gewenst :)

jamini 16-06-12 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 802832)
Heb je nu een 4 (post) of een 4S (profiel)?

En heb je echt je iPhone geopend en met de batterij er uitgehaald? (en zo misschien iets stuk gemaak?)

Sorry er staat dan een fout in mijn profiel. Ik heb de de iphone 4, zal het gelijk even aanpassen.

Ik heb de batterij er voorzichtig uitgehaald en dat ging vrij soepel en hij paste er ook weer goed in terug. Ik denk niet dat daar het probleem ligt zien dat hij nadat ik de batterij eruit gehaald heb, juist wel weer iets deed wat hij voorheen dus helemaal niet meer deed (voordat ik de batterij eruit haalde, bedantk voor je snelle reactie)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2012 om 13:16 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 802833)
Dan heb je de zoekfunctie van het forum niet gebruikt met het zoekbegrip "iTunes fout 3194". Als je dat wel doet verschijnen er echt tientallen topics met oplossingen.

Succes gewenst :)

Timosha, dat heb ik wel gedaan maar geen één oplossing is gelukt bij mij, en ook waren de meeste 'oorzaken' waardoor de iphone deze foutmelding kreeg ook niet hetzelfde als de mijne. Ik snap dat het vervelend is dat er honderden dezelfde topics komen maar ik kom hier echt niet uit met de zoekfunctie van het forum.

Bedankt voor je snelle reactie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2012 om 13:21 ----------

Nu heb ik hem recovery fix via tinyumbrella gedaan en restore via itune 5.1.1._9b208.

Dit leek even geluk te zijn, want na heel lang een wit leeg scherm gekregen te hebben, kreeg ik het set-up scherm van iphone te zien (voor je hem activeert), maar nu sprong hij terug naar recovery mode en gaf hij foutmelding 11 aan.

Guest-20180925190238 16-06-12 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamini (Bericht 802835)
Ik snap dat het vervelend is dat er honderden dezelfde topics komen maar ik kom hier echt niet uit met de zoekfunctie van het forum.

iTunes fout 3194 is in principe een communicatiefout tussen de iPhone <-> iTunes <-> Apple servers. Die fout kan ergens in die link zitten.

Aangezien jij volgens jouw profiel het besturingssysteem "Anders" gebruikt is het nogal moeilijk om ondersteuning te bieden.

jamini 16-06-12 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 802840)
iTunes fout 3194 is in principe een communicatiefout tussen de iPhone <-> iTunes <-> Apple servers. Die fout kan ergens in die link zitten.

Aangezien jij volgens jouw profiel het besturingssysteem "Anders" gebruikt is het nogal moeilijk om ondersteuning te bieden.

ok, ik heb hem nu ook proberen te recoveren met redsnow. Maar ik krijg hem niet in dfu mode en dan wil hij hem niet recoveren.

Ik gebruik besturingssysteem 5.1.1, heb het ook gelijk even aangepast in mijn profiel.

Guest-20180925190238 16-06-12 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamini (Bericht 802841)
Ik gebruik besturingssysteem 5.1.1, heb het ook gelijk even aangepast in mijn profiel.

Dat bedoel ik niet. Gebruik je OS X, Windows, Linux of nog iets anders op de PC waar je de iPhone aansluit.

jamini 16-06-12 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 802844)
Dat bedoel ik niet. Gebruik je OS X, Windows, Linux of nog iets anders op de PC waar je de iPhone aansluit.

Ik gebruik windows vista.
Tinyumbrella V5.11.01
RedSn0w: 0.9.10b6
En de laatste versie van itunes

Guest-20180925190238 16-06-12 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamini (Bericht 802846)
RedSn0w: 0.9.10b6

Die versie van Redsn0w is voor een tethered jailbreak op iOS 5.1. Voor iOS 5.1.1 heb je Redsn0w 0.9.12b2 nodig.

jamini 16-06-12 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 802849)
Die versie van Redsn0w is voor een tethered jailbreak op iOS 5.1. Voor iOS 5.1.1 heb je Redsn0w 0.9.12b2 nodig.

Ok, Ik ben nu die nieuwere versie van redsnow downloaden, en wat raad je me daarna aan? recoveren met die nieuwere redsnow?

Ik krijg mijn telefoon niet meer in dfu, hij springt er eventjes heen, maar vervolgens gaat hij direct weer naar recovery mode

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2012 om 13:58 ----------

Ik heb just reboot gedaan in redsn0w 0.9.12.b2.
Dit keer liep hij niet vast bij rebooten en ik kreeg ook weer een ananas in beeld. Echter sprong hij nadat hij het appeltjeslogo gaf weer terug op recoverymode.

Redsnow gaf aan dat hij klaar was met de reboot (dus die is wel voltooid), maar nu dus weer in recovery mode.

Iemand een idee hoe ik hier uit kan komen want ik heb het idee dat de jailbreak wel gelukt is. (maar ik heb er heel weinig verstand van dus misschien klopt het wel niet)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2012 om 14:05 ----------

Nog een kleine update: Ik probeerde met tiny umbrellla uit de recovery mode te komen door exit fix te klikken. HIj verspringt even op het appletjesloge, en dan direct weer terug naar recovery.

Hij wil maar niet uit recovery modus komen :(

Darkangel36 16-06-12 22:37

in het hostbestand onder windows ,system32 ,drivers etc hostbestand openen en dan de regel met apple ip geheel verwijderen host bestand opslaan en dan je iphone aansluiten op pc en dan met i tunes herstellen door dat je tiny umbrella gebruikt maakt hij een regel aan in host bestand en daardoor kan je hem dus niet herstellen met i tunes ...dus als je bovenstaande stappen onderneemt dan moet het werken

Shake3000 18-06-12 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamini (Bericht 802830)
Mijn iphone wou sinds de jailbreak niet meer uit de dfu mode komen (het appeltjes-logo) \

Ik denk dat je niet in dfu mode zit. In dfu mode krijg je namelijk een zwart scherm. zoek even op youtube een handleiding dfu mode.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.