iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 4S Batterijproblemen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/120519-iphone-4s-batterijproblemen.html)

Iphonejonny 18-06-12 08:10

iPhone 4S Batterijproblemen
 
Beste, Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die een Iphone 4S hebben en waarvan de batterij spontaan leegloopt in standbymodus. Wanneer ik s'avonds de batterij met 100% weg leg is hier s'ochtends vaak nog maar 50% van over.
Ik heb er al veel over gelezen op het forum maar ik heb nog niets kunnen vinden wat echt helpt dit zijn de opties die ik al heb geprobeerd:

Het is een Iphone 4S FW: 5.1.1 met jailbreak.

- Ik heb de telefoon al eens gereset.
- Ik heb de telefoon opnieuw voorzien van de laatste firmware met en zonder jailbreak geprobeerd.
- Ik heb bij de locatievoorzieningen het meeste uitgezet. (systeem-> diagnose en gebruik, iads op locatiebasis, kompas kaliberen, verkeer)
- Ik heb de Iphone als nieuwe iphone ingesteld en toen een reserverkopie terug gezet.
- Ik heb de iphone al nieuwe iphone ingesteld zonder jailbreak en zonder apps die hem leeg kunnen trekken.
- Ik heb 2x de batterij laten vervangen door Apple!!!! onder garantie natuurlijk.
- En als laatste redmiddel ben ik naar de Apple store gegaan in Amsterdam en heb daar het toestel laten omruilen voor een nieuwe. En ook de heeft hetzelfde probleem met de batterij!!!!!



Wie heeft er nog tips wat het zou kunnen zijn.

- Ik ga hem vanavond nog een keer volledig opladen (netstroom, want usb stroom is zwakker) Ik heb net de tijdzone instellen net uitgezet om te kijken wat hij dan doet.

Ik vind het een groot probleem in ieder geval

Guest-20180925190238 18-06-12 09:30

Zet de iPhone deze avond bij 100% lading eens in vliegtuigmodus. Ik ben er bijna zeker van dat je dan morgen ochtend de schuldige gevonden hebt, namelijk 3G.

Iphonejonny 18-06-12 10:24

Beste timosha,

Dat ga ik doen, ik ben benieuwd of het uit maakt ik post morgenochtend hier de bevindingen.

Novarion 19-06-12 01:10

Ik denk dat iedere iPhone gebruiker die met enige regelmaat zijn telefoon in de hand last heeft van het batterijprobleem. Tips vanuit eigen bevindingen: sluit alle apps, meerdere malen per dag, dus ook in de multiraskbar. Ik had van gister avond nog 2 Wi-Fi remote apps aan staan in de taskbar, boeie. 'S nachts opgeladen, 3 à 4 uur nadat ik 'm er uitgehaald had ik nog slechts 5% en ik durf te zeggen dat ik wel 4 keer op mijn telefoon hb gekeken. Kijk dus echt uit met apps op de achter grond, ze kunnen de batterij wel degelijk leeg trekken en bovendien ook de telefoon trager maken. Installeer ook niet te veel hoe voller de iPhone, hoe leger de batterij!

janus1000 03-07-12 17:43

Ik heb hier hetzelfde probleem gehad gisteren. 24:00 uur 100% en smorgens 50%.
3g uit data uit en gps uit. Ik heb opnieuw de firmware 5.1.1 erop gezet en geen resultaat.

Nu is het opgelost. Ik heb met de laatse versie van redsnow vanmorgen de versie 5.0.1 terug gezet.
Nu is alles weer normaal!
Laat even een reaktie achter of het gelukt is

bacoarno 06-07-12 11:05

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem met 5.1.1 met jailbreak batterij werdt ook erg warm.
heb nu herstel gedaan en geen jailbreak meer.
hij werkt nu weer perfect en wordt niet meer warm
Kan misschien aan de jailbreak liggen?

Guest-20180925190238 06-07-12 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bacoarno (Bericht 807002)
Kan misschien aan de jailbreak liggen?

Een jailbreak op zich verhoogt het energieverbruik niet. Sommige tweaks, themes en wat weet ik nog allemaal kunnen het energieverbruik eventueel wel verhogen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.