//

iPhone helemaal dood

iPhone helemaal dood discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisterenochtend was ineens mijn iphone uitgevallen ( meer dan voldoende batterij ) heb toen een harde reset geprobeerd ( apple logo kwam een paar keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-12, 22:59
lood1406 lood1406 is offline
• iOS 7.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 26
Standaard iPhone helemaal dood

Gisterenochtend was ineens mijn iphone uitgevallen ( meer dan voldoende batterij ) heb toen een harde reset geprobeerd ( apple logo kwam een paar keer in beeld ( samen met de rond draaiende streepjes ) . later nogmaals gekeken nu doet hij helemaal niets meer, lijkt alsof het scherm ( heel licht oplicht ). iPhone doet niets aan de lader ( geen geluid of iets ) iPhone wordt niet herkend door macbook ( niet eigen ) & pc. Ik krijg de telefoon ook niet in DFU modus. Ben morgenavond weer thuis, dus kan ik het nog even aan mijn eigen macbook proberen.

Het betreft een iphone 4 16gb software 5.1.1 semi tethert jailbreak ( redsnow )

Heeft iemand een idee, of ben ik op mijn verzekering / telefoonwinkel aangewezen!

alvast dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dood? Reverbje iPhone algemeen 24 26-08-11 16:54
Iphone 3gs helemaal dood?! richard75 iPhone algemeen 2 18-08-10 09:26
Iphone 2g dood? brand034 iPhone algemeen 0 08-02-10 00:40
Iphone 1.0 is dood en nu? pcsw iPhone algemeen 18 22-12-08 19:01
iPhone: Hoegroot is de kans dat iPhone helemaal dood gaat na Jailbreak? dorus Jailbreak 25 23-08-08 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.