//

apple id probleem na jailbreak

apple id probleem na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn 4s 5.1.1 gisteren heb gejailbreakt, kan ik geen verbinding meer maken met istore. Dus geen apps meer downloaden of upgraden. Het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-12, 13:18
erwin_m erwin_m is offline
• iOS 5.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard apple id probleem na jailbreak

Nadat ik mijn 4s 5.1.1 gisteren heb gejailbreakt, kan ik geen verbinding meer maken met istore. Dus geen apps meer downloaden of upgraden.

Het probleem is dat ik verbinding moet maken met apple id B (is van iemand anders, kennis), terwijl de id bij mijn toestel id A is, hiermee heb ik altijd verbinding gemaakt. Id B heb ik op mijn computer wel eens gebruikt.
Tot nu toe heb ik geprobeerd uit en in te loggen op de iphone, dat gaat goed. Bij de instellingen staat id A ingesteld. Bij de store vraagt hij dan toch nog om wachtwoord horend bij id B. Heb ook opnieuw in en uit gelogd op mijn computer en dan gesynchroniseerd, dit helpt ook niets. Hoe kan ik die account laten vergeten of wisselen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juli 2012 om 14:11 ----------

Opgelost!

Er zat bij de updates een app die op die andere account vanaf de computer was meegekomen. En die was natuurlijk gekoppeld aan die id.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple tv 2 jailbreak seasOn pass probleem! Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 43 24-09-11 17:16
[Apple Tv 2 Probleem] TV UIT----->Apple TV 2 stopt/pauze. dtsjunk Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 29-07-11 13:30
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.