//

iOS 5.1.1 ==> 6.0 Update jailbreak?

iOS 5.1.1 ==> 6.0 Update jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier mijn iPad 3 met iOS 5.1.1 en zie ik dat de 6.0 update er is (Met Siri!) Maar kan ik gewoon updaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 00:09
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard iOS 5.1.1 ==> 6.0 Update jailbreak?

Ik heb hier mijn iPad 3 met iOS 5.1.1 en zie ik dat de 6.0 update er is (Met Siri!)

Maar kan ik gewoon updaten naar 6.0 zonder mijn jailbreak (en de data daarvan) te verliezen? (lijkt mij niet hè?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 00:12
iD4n3 iD4n3 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Brunssum
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar iD4n3
Standaard

Je kan gewoon updaten, de jailbreak zal dan automatisch vervallen.
Maar, alle apps die je hebt verkregen dmv jailbreaken zullen dan ook verdwijnen!
En als je gewoon gesynchroniseerd hebt met iTunes, dan zal je alles behouden (Wat niet met de jailbreak te maken heeft!)
  #3  
Oud 20-09-12, 00:17
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iD4n3 Bekijk bericht
Je kan gewoon updaten, de jailbreak zal dan automatisch vervallen.
Maar, alle apps die je hebt verkregen dmv jailbreaken zullen dan ook verdwijnen!
En als je gewoon gesynchroniseerd hebt met iTunes, dan zal je alles behouden (Wat niet met de jailbreak te maken heeft!)
Is hier een tutorial voor? Zelf weet ik veel af van computers maar ik heb echt nog nooit geupdate. (mijn iPhone had altijd al 3.1.3)
  #4  
Oud 20-09-12, 01:34
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Gewoon hangen aan iTunes (wel de nieuwste versie downloaden, want die ondersteunt het syncen voor iOs 6). Die vraagt wel zelf of je wil updaten..aanwijzingen volgen en klaar is...kees of smiba in dit geval !
__________________
Revenge of the nerd..
  #5  
Oud 20-09-12, 21:17
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Geen update via je device zelf doen! Maar via iTunes. En sla je 5.1.1 blobs op als je dat nog niet gedaan hebt voordat je begint.
  #6  
Oud 20-09-12, 23:52
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Update ging niet echt lekker... Hij bracht de ipad in update modus en toen bleef ie hangen op "Wachten op iPad" En eindigde met een error 6 en een iPad in recovery mode... (Waar die ook niet uit ging. Tinyumberella geprobeerd)

Dus maar een full restore gedaan... Wel de saves weg van Infinity Blade II enzo.. (Was level 37)

Maarja nu nog de apps instaleren en het is weer goed! Toch jammer dat het niet goed ging...

Ik weet ook wat ik fout deed...

Windows moest de drivers nog instaleren maar ik wil dat hij altijd eerst bij Microsoft zoekt voor de nieuwste en anders van mijn systeem. Dat duurde dus 30+ seconde voordat hij klaar was... Boven het limiet
  #7  
Oud 21-09-12, 23:59
Jay56 Jay56 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik wil met een ipad 2 5.1.1 met jailbreak naar ios 6.0 zonder jailbreak.
Met mijn iphone 4s kon ik dit ook niet direct in itunes de update uitvoeren maar moest eerst een herstel uitvoeren. Daarna werkte het wel.
Dit heb ik bij de ipad 2 ook geprobeerd maar ik krijg hem helemaal niet geupdate. Krijg een error 3194.
Hebben hier meer mensen last vast?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.