//

de iPhone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015

de iPhone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3G (8GB) nog thuis liggen. Ik had hem gejailbreaked maar het beviel me niet. Daarna had ik de Iphone weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-12, 22:57
Sander19 Sander19 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Exclamation de iPhone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015

Hallo,

Ik heb een Iphone 3G (8GB) nog thuis liggen. Ik had hem gejailbreaked maar het beviel me niet. Daarna had ik de Iphone weer terug gezet naar zijn fabrieks instellingen.

Daar komt het dan, hij verwijderd alles en installeert de nieuwe software zoals het hoort.

Hij geeft een kabeltje aan met een Itunes logo. Ik plug hem in op Itunes en er staat gelijk dat ik de Iphone moet herstellen, nou ik doe dat maar het aan het eind krijg ik de foutmelding ''de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015)''.

Heb verschillende dingen geprobeerd om het weg te krijgen maar het gaf geen kick.

Kan iemand misschien helpen, alles is welkom.
Gr. Sander.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 12:53
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

als je even kijkt bij google op iphone 1015 krijg je zat oplossingen
  #3  
Oud 23-09-12, 11:19
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Heb je ooit je SHSH-blobs vast gezet met TinyUmbrella?

Ik heb namelijk ook ooit die foutmelding gehad en ik kwam er niet meer uit.
Na lang zoeken heb ik een oplossing gevonden.

"Zorg dat je TinyUmbrella opend,klik je idevice aan,waarvan je je SHSH-blobs hebt gebackupt.Ga naar tabblad advanced en zorg dat je alles UITvinkt.Kijk ook of de TUserver niet loopt.
Sluit TinyUmbrella af en open het daarna nog eens om te kijken of alles nog uitgevinkt staat.
Nu TU weer afsluiten."
  #4  
Oud 23-09-12, 13:12
gbeldman gbeldman is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Thumbs up

Ik ben de hele morgen al bezig om te updaten naar 6.0 maar helaas lukt het nog niet. De uitleg van Econz is de gouden tip voor mij!

Bedankt!
  #5  
Oud 04-10-12, 17:34
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Graag gedaan..
  #6  
Oud 28-10-12, 12:24
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Ik heb die backupjes niet, heb je misschien nog een andere oplossing?
Ik zou hem wel graag gejailbreaked houden, maar als dat niet lukt geeft het ook niet.

Ik heb ook een 3G
Reageren

Labels
foutmelding 1015, iphone 3g 8gb, itunes, jailbreak.



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1) hardstylebobo iPhone algemeen 4 31-01-13 07:39
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) gertjancommandeur iPhone algemeen 2 21-09-10 19:48
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13) rj11 Archief 1 28-10-09 22:57
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10) Boy van Baal iPhone algemeen 3 09-05-09 20:13
iPhone: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9) . hababam Jailbreak 1 03-08-08 03:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.