//

Jailbreak blijft hangen & gejailbreaked telefoon herstellen

Jailbreak blijft hangen & gejailbreaked telefoon herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op het forum! En heb een paar maanden geleden een iphone 3g van iemand over gekocht, mijn vriend ook. Die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 13:00
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Exclamation Jailbreak blijft hangen & gejailbreaked telefoon herstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum! En heb een paar maanden geleden een iphone 3g van iemand over gekocht, mijn vriend ook.

Die van mij vriend mocht geen update doen, want dan ging de simlock eraf. Ik wilde toch kijken of ik hem wel kon jailbreaken, maar dit mislukte. Als ik nu de telefoon aan doe kan komt er in beeld dat ik hem aan itunes moet hangen. alleen het herstellen via itunes kan nu ook niet meer. Hij geeft aan dat er een nieuwere versie opstaat (fout 1015). Na dingen opgezocht te hebben over een jailbreak, bleek dat de man in de winkel (2de hands) dit al had gedaan. Ik wil hem heel graag herstellen, maar de jailbreak het liefste behouden. Als dit niet kan wilt u mij dan alsnog vertellen hoe ik hem wel hersteld krijg. Ben ik dan kwijt dat hij simlock vrij is?



Het 2de probleem doet zich voor met mijn iphone 3g versie 4.2.1.
Deze wilde ik jailbreaken. Bij redsnow gaat dit prima maar blijft hij hangen bij het stukje van de firmware..... Je ziet dan ook het plaatje op de iphone. Hij komt steeds niet verder. En greenposi0n herkent niet dat hij in het dfu mode is. Kortom het lukt niet! Herstellen lukt gelukkig nog wel! Dus daar is het enige probleem hoe krijg ik hem gejailbreaked.


Harstikke bedankt alvast voor jullie hulp!

Laatst gewijzigd door Kimmie91; 28-10-12 om 13:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-12, 13:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Stel je eerste vraag aub in het unlockforum. Nog beter: lees eerst de info daar; er zou voldoende moeten staan om te jailbreaken en unlocken (met ultrasn0w).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 28-10-12, 13:11
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Het probleem is niet de jailbreak met een unlock.
Maar na het proberen te jailbreaken (dit bleek achteraf al zo te zijn).
Als je nu de telefoon aan doet, geeft hij aan dat ik hem aan itunes moet hangen om hem te herstellen. Als ik dit doe krijg ik echter de fout 1015
  #4  
Oud 07-11-12, 00:26
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@kimmie je moet niet dezelfde vraag in twee verschillende threads stellen...Dan probeert ene inemesis alles uit te leggen....ga je vrolijke in andere thread verder.. wordt lastig om je te helpen dan...
__________________
Revenge of the nerd..
  #5  
Oud 07-11-12, 08:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dan lossen we dat op met hier een slotje.
Discussie gesloten

Labels
dfu, herstellen, jailbreak, simlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel) Bullit NL Jailbreak 2 13-04-12 16:40
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 01:12
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen brotherlouie98 iPhone algemeen 7 23-11-10 20:28
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 01:07
Telefoon blijft hangen Phony iPhone algemeen 15 03-07-08 10:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.