//

Iphone 3g heeft geen services meer na jailbreak met redsnow

Iphone 3g heeft geen services meer na jailbreak met redsnow discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb al rond gekeken op google en op dit forum, maar ik heb het idee dat mijn vraag toch net een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-12, 00:52
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard Iphone 3g heeft geen services meer na jailbreak met redsnow

Hallo Allemaal,


Ik heb al rond gekeken op google en op dit forum, maar ik heb het idee dat mijn vraag toch net een beetje anders is.

Ik heb in 2de hands telefoonzaak een gejailbreaked iphone 3g gekocht.
Dit heeft hij gedaan om het te unlocken. Helaas heb ik iets fout gedaan en moest ik alles opnieuw doen.


Ik heb de telefoon eerst gereset met tinyumbrella, omdat ik een foutmelding kreeg. Nu heb ik de iphone met behulp van redsnow weer gejailbreaked naar 4.2.1. (firmware 06.15.00).

Het is me eindelijk gelukt en alles staat er ook, het enige probleem is dat ik nog steeds geen services heb. (nu weet ik dat daar een heleboel topics over zijn). Maar mijne is dus wel met behulp van een jailbreak simlock vrij geweest en toen kon ik er ook gewoon mee bellen.


Wie kan me aub z.s.m. helpen!?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-12, 01:02
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dan is er toch niets anders aan jouw probleem?

Zoek maar eens op ultrasn0w
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 04-11-12, 01:10
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Nou als ik de andere verhalen lees, krijgen ze reacties als, dan kan het bij jou niet of dan moet je het doen met ipad baseband....maar dat was bij de eerste keer met de unlock ook niet. Dus mij probleem is net iets anders, vind ik haha!
  #4  
Oud 04-11-12, 07:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kimmie91 Bekijk bericht
Nou als ik de andere verhalen lees, krijgen ze reacties als, dan kan het bij jou niet of dan moet je het doen met ipad baseband....maar dat was bij de eerste keer met de unlock ook niet. Dus mij probleem is net iets anders, vind ik haha!
Modem firmware 06.15.00 is de "iPad baseband". Dus, jouw probleem is niet net iets anders
  #5  
Oud 04-11-12, 11:46
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Ow echt?! Zie daar heb ik mijn probleem al....blond en niet technisch! Maar je kunt dus wel bellen en smsen met ipad baseband, of is dit juist de reden dat ik nu geen service heb?

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, heb al gezocht bij ultrasnow, maar ik snap er zo weinig van. Ik heb wel zelf de jailbreak gedaan, dus het moet goed komen haha!
  #6  
Oud 04-11-12, 11:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees de blog van het Dev Team eens en dan vooral het hoofdstuk "Baseband Freedom"

Dev-Team Blog
  #7  
Oud 04-11-12, 11:52
Kimmie91 Kimmie91 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Dus als ik het goed begrijp. Moet ik hem nu met redsnow de baseband laten downgraden. Ben ik dan niet mijn unlock kwijt? En is de kans dan groot dat ik weer kan bellen??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 11:58 ----------

Op dev...staat dat er niet zal worden gevraagd of een IPWS file, alleen dat vraagt hij bij mij wel.

Als ik hem straks als hij klaar is weer aan itunes hang, moet je hem dan herstellen vanaf kopie, of als nieuwe iphone?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 12:01 ----------

Met versie 9.6. moet ik sowieso ipws file selecteren en met 9.14b2 komt er naar het plaatsen in dfu mode dit in beeld:

Sorry, auto-detection isn't supported yet on the iphone 3g.
please specify the ipws for the currently installed firmware.

Wat moet ik nu doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 12:15 ----------

Het is me nu gelukt om de baseband te downgraden, maar ik heb nog steeds geen bereik....iemand nog ideeen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 12:31 ----------

Nou het is allemaal gelukt! Ik heb weer bereik. Inderdaad via ultrasnow.

Ik heb alleen nog even een vraag, alles wat ik met redsnow had aangevinkt. Battery percentage, andere achtergrond. Dat is nu verdwenen. Moet ik hem dan weer opnieuw jailbreaken als ik dat zou willen?

Als dit beantwoord is en ik snap het, dan zal ik er een slotje opzetten
  #8  
Oud 04-11-12, 13:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ja, als je die functionaliteit op een 3G wil moet dat via een jailbreak.

Een slotje kun je zelf niet zetten, dus dat ik nu voor je.

// Slotje
Discussie gesloten

Labels
geen services, iphone 3g, jailbreak, redsnow, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G 4.2.1 Redsnow jailbreak geen Wi-Fi Meurtz Jailbreak 0 20-07-12 22:44
iPhone: jailbreak 5.0.1 redsnow geen Wi-Fi ?!?! yngwie Jailbreak 2 29-12-11 09:08
iPhone 4 ratelt door met 'please wait' na jailbreak redsnow Scirocco Jailbreak 2 25-10-11 16:06
iPhone: Jailbreak lukt niet iphone 4.2.1 met redsnow 0.9.6b6 Adluni123 Jailbreak 1 26-12-10 17:19
iPhone 3G: iphone 3g unlock redsnow os 3.0...geen signaal provider meer steefsteef Unlock 14 28-08-09 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.