//

Hoe herstellen Iphone na problemen jailbreak

Hoe herstellen Iphone na problemen jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb tijdje geleden op mijn iphone 4 5.1.1 jailbreak uitgevoerd maar al met al ondervind ik hier alleen maar problemen van. Wist niet wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-12, 22:25
Brons Brons is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard Hoe herstellen Iphone na problemen jailbreak

Heb tijdje geleden op mijn iphone 4 5.1.1 jailbreak uitgevoerd maar al met al ondervind ik hier alleen maar problemen van. Wist niet wat ik precies moest doen en heb toen maar op de telefoon herstel alle instellingen gedaan. Telefoon blijft raar doen. Ik heb dus wel reserve kopie met iTunes gemaakt en ook gesynchroniseerd nadat ik de de telefoon herstelt heb zonder alle inhoud en instellingen te wissen. Nu wil ik graag weten hoe ik de telefoon weer helemaal schoon krijg en of ik hem dan als nieuwe iphone moet configureren of moet herstellen 'wis alle inhoud en instellingen'. Kan ik daarna mijn reserve kopie terugzetten of kan ik de iphone synchroniseren met iTunes zodat ik alle contacten etc. weer terug kan zetten als voorheen? Moet ik eerst de telefoon naar ios 6.01 updaten? Wil ook effe geen jailbreak meer. Wat is nou precies de volgorde? BVB Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-12, 22:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een iPhone met een Jailbreak kan je alleen maar herstellen met iTunes. Na het herstel zet je beter geen backup terug omdat er dan restanten van de jailbreak terug worden gezet.
  #3  
Oud 15-11-12, 22:33
Brons Brons is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Oke bedankt, maar wat is nou de volgorde om goed te doen. Update naar ios 6.0.1 en als nieuwe iphone configuren en dan synchen voor mijn contacten etc.? of gaat dat niet werken, wil niet al mijn contacten en emails kwijt raken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen? rowanxxz Jailbreak 29 28-03-12 18:50
iPhone: Hoe kan ik 'blanco' Cydia herstellen na upgrade (iOS5) + jailbreak? MiPhoney Jailbreak 5 20-10-11 07:56
Windows: Iphone Herstellen. Hoe Blijft Alles in Itunes? frederik7 iTunes 0 21-03-11 23:05
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
iPhone 1e gen.: Hoe Iphone Herstellen _Juanes Unlock 1 15-02-09 06:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.