//

IPhone locked na update voor IOs6 via PC.

IPhone locked na update voor IOs6 via PC. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik heb afgelopen zondag een Iphone van een vriend van mij overgenomen. Toen ik hem net kreeg werkte het apparaat perfect met wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-12, 16:08
SjorsLine SjorsLine is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Unhappy IPhone locked na update voor IOs6 via PC.

Beste iedereen,

Ik heb afgelopen zondag een Iphone van een vriend van mij overgenomen. Toen ik hem net kreeg werkte het apparaat perfect met wat ik dacht dat Firmware 5.1.1 was. Wat die vriend niet had verteld was dat de Iphone gejailbreaked was... Ik had hier zelf geen benul van want dit was mijn eerste Iphone en ik had mij daar nog nooit in verdiept. dus toen ik gister mijn Iphone aansloot om er muziek op te zetten gaf die aan dat er een Software Update beschikbaar was naar IOS6, aangezien ik hier veel goede dingen over had gehoord dacht ik prima en begon ik met downloaden. Nadat alles er op stond en de Iphone zich gereboot had moest ik alles instellen totdat hij bij het punt kwam dat die zich ging activeren, na een tijdje gaf die de foutmelding:

''Activeren is mislukt
Uw Iphone kan niet worden geactiveerd omdat de actieveringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. Sluit uw Iphone aan op Itunes voor activering of probeer het over enkele minuten op nieuw.''

Ik heb al door heel wat forum posts heen gebladerd maar snap bij de meeste vrij weinig van de termen. Daarom vraag ik jullie: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn Iphone3GS weer werkend krijg? welke stappen moet ik zetten met welke progamma's?

Als jullie meer informatie nodig hebben, vraag maar raak ik zal mijn best doen deze zo goed mogelijk te beantwoorden!

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.
Alvast bedankt

-Sjorsline
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-12, 18:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dubbelpost dus een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update voor iPc app voor ios6? knies iPhone Apps 0 04-10-12 00:13
update naar iOS6 hoe update iPad3 sprokkie iPad algemeen 9 20-09-12 14:23
iPhone 3G: Iphone 3G locked na update RadiNL Unlock 1 06-01-11 14:54
Bekend probleem: Iphone locked na update! benwel Archief 7 09-11-09 20:45
iphone weer locked na officiele update iTunes dendirk Archief 1 28-05-09 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.