//

Activeren na jailbreak

Activeren na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Forum leden, Hopelijk nu wel op het juiste adres. Ik heb een T-Mobile (simlock vrije) EX-jailbreak iphone 3GS. (Hij was gejailbreaked tot ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-12, 18:49
Gilberto Gilberto is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Activeren na jailbreak

Hoi Forum leden,

Hopelijk nu wel op het juiste adres. Ik heb een T-Mobile (simlock vrije) EX-jailbreak iphone 3GS. (Hij was gejailbreaked tot ik hem met mijn duffe hoofd een update gaf.)
Ik krijg hem nu niet meer geactiveerd, noch via de Iphone zelf, noch via Itunes.
Op de Iphone blijft hij aangeven dat de server niet bereikbaar is om hem te activeren en Itunes zegt dat er geen simkaart in mijn toestel zit, terwijl dit wel zo is.
Ik heb geprobeerd hem te downgraden, maar dan geeft ie foutcode 3194 dus daar kom ik. ook niet verder mee. Ik vind hier tal van oplossingen, maar niet een is er geschikt voor mijn Iphone 3GS 32Gb

Weet iemand hier een oplossing....

En ja, misschien staat deze vraag nu wel 2x gepost, maar ik moet ook mijn weg vinden binnen dit forum. Ik had graag een oplossing ipv dat ik het hele forum over gegooid wordt alvorens ik een daadwerkelijke oplossing krijg aangeboden.....

Alvast bedankt voor het meedenken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-12, 19:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilberto Bekijk bericht
Op de Iphone blijft hij aangeven dat de server niet bereikbaar is om hem te activeren en Itunes zegt dat er geen simkaart in mijn toestel zit, terwijl dit wel zo is.
Ik heb geprobeerd hem te downgraden, maar dan geeft ie foutcode 3194 dus daar kom ik. ook niet verder mee.
Downgraden kan je alleen maar als je de SHSH hashes voor die specifieke iPhone en de firmware waar naar je wil downgraden hebt. Heb je de SHSH hashes niet, lokaal of opgeslagen bij Cydia, kan je niet downgraden.

Je kan het hele verhaal lezen op de blog van het iPhone Dev Team:
Dev-Team Blog

Het niet kunnen bereiken van de Apple servers en fout 3194 gaan hand in hand. Kijk na of er niet geknoeid is met het hosts bestand.

Je kan ook de zoekfunctie van het forum gebruiken met het zoekbegrip "3194 hosts".
  #3  
Oud 27-11-12, 19:16
Gilberto Gilberto is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Hoi Timosha,

Zoals mijn iphone niet aan de gang te krijgen is zo is de link naar Dev-team blog vandaag ook niet te bereiken.

Ik zeg: "Soms zit het mee, soms zit het tegen"
  #4  
Oud 27-11-12, 19:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilberto Bekijk bericht
Zoals mijn iphone niet aan de gang te krijgen is zo is de link naar Dev-team blog vandaag ook niet te bereiken.
Je moet een paar keer proberen, die blog wordt nogal druk bezocht.

In jouw andere post over hetzelfde onderwerp heb ik een link gepost, hier is hij nog eens:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ia-itunes.html

kijk eens naar bericht #16 in die draad voor een mogelijk andere reden voor het activatieprobleem.

Het lijkt er (weer eens) op dat die iPhone 3GS niet SIM-lockvrij was maar unlocked was met een softwarematige unlock die na de update verdwenen is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activeren na jailbreak Gilberto iPhone algemeen 3 27-11-12 18:03
iPhone 4: Baseband behouden en activeren ZONDER jailbreak dotcom87 Unlock 5 09-03-12 18:55
iPhone activeren met jailbreak aaffies Archief 3 21-01-10 21:39
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB Daniel B Archief 2 28-11-07 01:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.