3GS: Probleem SIM na verwijderen JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iPhone 3GS OB met iOS 5.1.1 en JB. Ik wilde de JB verwijderen en las op verschillende sites (waaronder deze) dat dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS: Probleem SIM na verwijderen JB
Ik had een iPhone 3GS OB met iOS 5.1.1 en JB.
Ik wilde de JB verwijderen en las op verschillende sites (waaronder deze) dat dat simpelweg een kwestie was van aansluiten op de Mac en met iTunes herstellen. Dat heb ik dus ook gedaan. Nu presenteert mijn iPhone zich weer als nieuw, maar kom ik niet voorbij het activatiescherm omdat er opeens staat dat de SIM-kaart niet compatibel is. Had ik voorheen geen last van. Weet iemand hoe dit op te lossen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle info over de jailbreaks vindt je in het Jailbreak forum en de info over unlock mogelijkheden staan in het Unlock forum. Eventueel kan je ook laten nakijken of er een IMEI-unlock mogelijk is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees ook de blog van het iPhone Dev Team eens. Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die is er automatisch opgezet nadat ik in iTunes op herstellen had gedrukt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je ook de blog van het iPhone Dev Team gelezen en heb je daarna het ipsw bestand van iOS 6 gedownload dat moet gebruikt worden om iOS 6.0.1 te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Ja. Ben nu zover dat Redsn0w inderdaad succesvol lijkt te JB'en, maar als ik vervolgens op Just Boot druk krijg ik weer die melding.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met unlocken met Ultrasn0w heb ik geen ervaring, sorry. Ik zou zeggen ga eens kijken in het Unlock forum of daar geen oplossingen staan.
Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat raadt jij mij aan of waar ik moet kijken? |
|
||||
|
||||
Staat toch in de vorige post?
In het unlock forum kijken voor hulp met ultrasn0w.
|
|||
|
|||
Sorry dat ik hier even op inhaak.
Op dit moment probeer ik een iPod Touch 4g die op iOS 6.0.1 draait te jailbreaken. Ik heb de iOS 6 ISPW gedownload en met Select ISPW deze geselecteerd en vervolgens de iPod gejailbreaked. Daarna ik heb Just boot geklikt. Nu verschijnt er de melding: 'Missing Keys.plist data for this build'. Hoe kan ik dit probleem oplossen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Redsn0w -> Extras -> Select ISPW (iOS 6 ISPW). En dan Just boot. Op de een of andere manier is het nu wel gelukt, precies zelfde procedure als de afgelopen 4 keer. Volgens mij zat ik toen straks in de Recovery mode ipv DFU (?). Dankjewel voor 't meedenken, het is nu gelukt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS sim probleem | sandernaus | iPhone algemeen | 4 | 11-10-12 07:01 |
Probleem SIM BASE (be) in 3GS | barbancourt | Base | 0 | 13-11-11 21:16 |
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren | jewwy | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 21:46 |
3GS probleem, sim-kaart zit los | youry | iPhone algemeen | 3 | 07-08-09 17:54 |
Sim verwijderen | Joost91 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-08 23:45 |
|
|