evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 ik zeg: tussen 1800u-2100u local time (Super Bowl tijd) gaat de JB live en dus zo tussen 03.00-06.00u morgenvroeg Nederlandse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
met oog op de procenten en de (lage) snelheid van het oplopen hiervan sluit ik me hier bij aan... ik denk dat we 19.00 niet gaan redden vandaag
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
deze lijst is nog niet helemaal up-to-date. Er zijn gisteren aardig wat updates gekomen voor verschillende tweaks/app en deze zijn nog niet allemal verwerkt in bovengenoemd document
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
verveel me ook te pletter....zit hele tijd naar de voordeur te staren, wachtend op de bezorging van de jailbreak!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het vandaag niet zal komen
|
|
|||
|
|||
ah thnxx ah nja spotlock werkt dan helaas nog niet (waarschijnlijk). maar zephyr en swipebright al wel
jb is al uit in sommige landen nu.. ergens reviews te lezen? is het niet mogelijk op die site te komen en toch eerder de jb te hebben? haha nja anders nog maar ff geduls hebben een paar uurtjessss... |
|
||||
|
||||
Er is geen jailbreak uit.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
huh? iOS 6.1 jailbreak is al uit in sommige landen?
lijkt me heeeeel sterk originele website staat nog steeds op 85% namelijk |
|
|||
|
|||
het is pas 07.22.u in de VS (althans waar @planetbeing en @musclenerd zitten). Die twee heren worden waarschijnlijk pas over een uurtje wakker of zo om vervolgens weer braaf door te gaan met allerlei tests....
|
|
|||
|
|||
ik hoop straks wordt het een CITO toets dus aan iedereen ;-)
|
|
|||
|
|||
ow sorry, dan begrijp ik het zeker verkeerd
|
|
|||
|
|||
gaat dit echt werken ?? vanavond nog ? haha nicee?
|
|
||||
|
||||
Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken. Heb netjes van 6.0.2 naar 6.1 ge-update op de beschreven "Shift + Herstel" manier. En nu maar even lekker wakkerblijven tot de jailbreak word vrijgegeven!
|
||||
|
||||
Lol, de gehele dag maar plus 5 procent , en dan denken jullie dat hij vandaag nog komt
Lijkt wel 1 april Ik wacht wel,even een dag of drie ,zijn waarschijnlijk, of niet ,alle kinderziektes eruit en kunnen we tig pagina's lezen met de foutmeldingen , hik-ups en vast lopers , en de juiste oplossingen en,zo veel haast heb ik nu ook weer niet ........ |
|
|||
|
|||
Ik denk later op de avond, en anders met begin superbowl ofzo, we zullen wel zien, ik kijk stukje superbowl en dan weer pitten, morgen gewoon weer de wekker.
|
|
|||
|
|||
Je kan toch op de gewone manier updaten naar 6.1???
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|