evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 6.1 eergisteren al gedowned en via shift-herstel d'r op gezet... Zonder probs overigens......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb de 6.1 eergisteren al gedowned en via shift-herstel d'r op gezet...
Zonder probs overigens...
|
|
|
|||
|
|||
Heb t uitgevogeld.
Mijn Itunes gaf nieuwste versie 6.0.1. aan ivp 6.1 terwijl versie van itunes geupdated is, ook na de checken van de nieuwe update blijft ie 6.0.1. roepen. Wat ik deed, een diagnostische test uitgevoerd. Direct daarna is er 6.1 beschiktbaar. Maf en sorry dat ik jullie hiermee lastig val. |
|
|||
|
|||
Ik snap de reden van de installatie van de restore niet helemaal, dat zal wel aan mij liggen...
|
|
|||
|
|||
99%!!!!!
|
|
|||
|
|||
Idd bijna! Volgens mij zit de halve wereld klaar om op downloaden te klikken
|
|
|||
|
|||
Met vorige jailbreaks kon het wel eens gebeuren dat een iDevice met jailbreak moeilijk te updaten was met iTunes. Het downloaden van het benodigde ipsw bestand en manueel herstellen was meestal dan de oplossing. Wat mij betreft is het een gewoonte, meer niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb zojuist al een nummertje getrokken voor de lange wachtrij bij Cydia, ik ben nummer 1.028.455! zo blij als een kind!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
technisch vraagje; ik lees op reddit.com een topic over 'mirrors' van het betreffende JB bestand.
Zijn hier mensen die zoiets ook voor onze trouwe iPhoneclub-leden kunnen opzetten? Ik zou het zelf graag doen, maar heb daar 0 verstand van |
|
|||
|
|||
Had me gister voorgenomen om de hele dag niet te kijken. maar nu wordt ik toch echt wel nieuwschierig of hij er vandaag zal komen en of hij wel goed gaat werken.
|
|
|||
|
|||
Toch maar alvast geupdate naar iOS 6.1, nu nog de jb
|
|
|||
|
|||
en we zijn aan het wachten
|
|
||||
|
||||
Saurik schijnt maatregelen getroffen te hebben tijdens de eerste enorme drukte. Hij heeft er alle vertrouwen in dat alles goed verloopt.
F5 F5 F5 22% van de gebruikers zat inmiddels op iOS6. Denk na morgen dat het boven de 50% gaat komen ;-)
|
|||
|
|||
Sorry maar als je wilt updaten naar IOS 6.1 moet je dan via die shift en herstel op itunes doen of kan het gewoon op je mobiel
|
|
|||
|
|||
updaten beter niet via Wi-Fi gewoon via itunes
|
|
|||
|
|||
Wat duurt 1% lang zeg
|
|
||||
|
||||
Klopt en maar de pagina verversen 😄
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|