evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door raymond77 Ik krijg nu tomtom en watsapp niet meer geinstalleerd,iemand een oplossing hiervoor? Het moge duidelijk zijn: Het is niet toegestaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Cydia problemen !!!!
Er is goed wat mis bij Cydia en niet alleen de belasting van der servers
Ik heb een oude iPhone 3GS hersteld naar iOS 6.1 en gejailbreakt. Die iPhone is al jaren met het UDID bekend bij Cydia. Deze middag verschenen ook nog alle SHSH hashes tot en met iOS 6.1 die bij Cydia opgeslagen zijn. Nu verschijnt er niets meer. Het lijkt er op of Cydia de 3GS niet (meer) herkend aan het UDID. Het kan zijn dat in iOS 6.1 het UDID veranderd is maar dat mag geen probleem zijn. In dat geval kon je je vroeger naar "Manage my Account" gaan en de iPhone via het UDID aan Cydia koppelen. "Manage my Account" toont nu een wit scherm. Als gevolg daar van geven alle betaalde apps die ik wil installeren de foutboodschap dat het een betaalde app is en dat ik maar een mail moet sturen naar Saurik |
|
|||
|
|||
@beezer, kheb je een PM gestuurd met meer hulp
Voila, iphone4 is ge-upgrade van 5.1.1 neer 6.1 en Jailbreaked. Kga nog ff wachten tot Cydia wat is afgekoeld om daar mee verder te werken. |
|
|||
|
|||
Dank
@Donkeh, bedankt maar was niet helemaal wat ik gehoopt had ......
Ik wil liever niet restoren via itunes ivm de vele foutmeldingen die ik verwacht ...... |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 16gb. Als ik deze jb pak is dan mijn iphone ook meteen simlock vrij. Zoals met de jb 5.1 ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 21:29 ---------- Het gaat goed Er is al een evasi0n 6.x Untether 0.1-1 in Cydia |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 21:35 ---------- Handleiding om te jailbreaken is hier te vinden
|
|||
|
|||
evasi0n foutmelding iPhone 4S
Hallo allemaal,
Wanneer ik mijn iPhone 4S met iOS 6.1 probeer te jailbreaken krijg ik de volgende foutmelding. Op een andere laptop heb ik hetzelfde melding ook gekregen. Alvast erg bedankt. |
|
|||
|
|||
Je hebt in iTunes een wachtwoord staan op je reservekopie. Dit moet je uitschakelen, opnieuw een reseverkopie maken (deze keer dus zonder wachtwoord) en dan de jailbreak uitvoeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In iTunes heb ik geprobeerd omdat uit te vinken maar dat lukt dus niet omdat hij grijs is. Zie screenshot: |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo voor het eerst Cydia opgestart. Cydia was in 1 minuut klaar met herladen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iphone5 met jb uitzet en weer aanzet gaat hij niet aan blijft op het appeltje staan. Door de powerbutton en homebutton te gebruiken krijg ik hem weer aan. Iemand ook dit probleem?
De jb blijft wel. |
|
||||
|
||||
In iTunes even alle backups verwijderen wellicht, dan vinkje uitzetten een een backup maken zonder wachtwoord.
|
|
|||
|
|||
Kun je bij wachtwoord wijzigen misschien iets uitvinken? Of anders het wachtwoordt even wijzigen, misschien helpt dit. Heb hier niet zoveel ervaring mee.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Leuk voor de oude Cydia klanten met betaalde apps |
|
|||
|
|||
[QUOTE="R";874246]In iTunes even alle backups verwijderen wellicht, dan vinkje uitzetten een een backup maken zonder wachtwoord.[/QUOTE]
Heb ik ook geprobeerd. Zoals ik aangaf een andere laptop waar ik mijn iPhone nooit heb aangesloten daar kreeg ik hetzelfde melding ook. Misschien herstellen en dan jailbreaken en daarna pas reservekopie toepassen?[COLOR="SlateGrey"] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 22:08 ---------- [/COLOR]Het wachtwoord wijzigen gaat wel maar iets uitvinken niet |
|
|||
|
|||
Cydia update evasi0n 6.x Untether
Krijg al een Cydia update evasi0n 6.x Untether binnen na de 6.1 evasion JB.
updaten? |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|