evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Duurde even 3GS weigerde gewoon weg. Maar goed hier komt die heb een 3GS met simlock dus moest gelijk activeert worden alvorens ik kon jailbreaken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duurde even 3GS weigerde gewoon weg. Maar goed hier komt die
heb een 3GS met simlock dus moest gelijk activeert worden alvorens ik kon jailbreaken. nieuwe sn0wbreeze gedownload iOS 6.1 gedownload in sn0wbreeze expertmode aangevinkt, hacktivate aangevinkt 3GS in pwnd dfu restore in itunes evasion erover heen voor de jailrbeak Alleen ultrasn0w in cydia gewodnload En hoppa bereik! unthetered jailbreak op de 3GS draaiend op 6.1 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even een probleempje waar ik tegenaan loop.
Ik had een jailbreak op 5.0.1, toestel gereset naar 6.1 en jailbreak uitgevoerd. Daarna m'n app's teruggezet via PKGBackup. Nu heb ik een app (niet jailbreak) (Quizzcross) die na elke respring opnieuw wil installeren, deze blijft dan staan of op wachten, of op laden, of op installeren. Hierna moet ik nog een keer een respring doen om de app weer te openen en als dit niet werkt via de appstore de app opnieuw installeren. Iemand een idee wat er aan de hand is of een oplossing heeft? Ik dacht zelf eerst aan cydelete, maar deze heb ik al verwijderd en lost het probleem niet op. |
|
|||
|
|||
iphone1997 ik hoop dat het ook werkt voor jou 4
|
|
|||
|
|||
Citaat:
QuizCross gaat kijken naar /Applications/Cydia.app. Als ik dat toelaat dan stopt de app. Laat ik het niet toe dan stopt de app ook. QuizCross heeft dus een jailbreak detectie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus eigenlijk zou ik tsprotector moeten installeren om die detectie te blokkeren? |
|
|||
|
|||
Bij mij start de app niet op (iPhone 3GS en 4) ook als ik hem laat blokkeren door tsProtetcor P. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de koppeling aan Game Center.
|
|
||||
|
||||
Apple doet niets aan het valsspelen in GC via JB. Ik vind het wel interessant dat een gewone app andere apps kan opzoeken, dit zou niet mogen.
|
|
|||
|
|||
Nee, lijkt mij ook niet. Ik heb ook geen jailbreak om vals te spelen met games.
Toch vreemd dat de app bij jou helemaal niet werkt, maar wellicht is die jailbreak detectie wel de bron van het probleem. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
PROBLEEM: hoop dat iemand me van dienst kan zijn...
iPhone 4. In iTunes geupdate naar 6.1. Daarna ging er iets mis. Nog nooit meegemaakt. iTunes geeft twee meldingen: 1 iTunes upgraden naar laatste versie (maar ik héb de laatste versie) 2 sim unlock code in toestel intikken (maar ik heb een geunlocked toestel (altijd al zo geweest)). Op de telefoon staat het installatiescherm (keuze taal e.d.) maar daaroverheen een melding dat de sim code van de kaart moet intikken. Evasion komt niet verder want het toestel is niet geregistreerd. Uit recovery mode of er in zetten helpt ook niet. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen om de iPhone weer aan de praat te krijgen? |
|
|||
|
|||
Nog iets geks, ik kan geen berichten\apps openen vanuit mijn notification center als m'n iphone gelocked is, normaal kon je daar op een notificatie drukken of swipen en de app werd geopend.
Is dit ios6 of gaat 't niet goed allemaal op mijn telefoon? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
@ timosha: het is niet de code die ik elke keer gebruik als ik het toestel aanzet (beveiligingscode). Op het scherm staat 'locked sim'.....
|
|
||||
|
||||
Sim-kaart pincode dus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4S iOS 6.1 evasi0n staat vast bij booten!
Hallo, Ik heb een probleem met mijn jailbreak op de iPhone 4s! ik heb evasi0n gebruikt.
Het probleem is dat ik probeerde iets te installeren voor Siri (Dat je 3G, Wi-Fi, Bluetooth etc. uit/aan kan zetten), en toen moest ik mijn iPhone opnieuw opstarten, maar dat lukte niet! Dus ik heb hem geprobeerd in DFU mode te zetten, ik faalde en het bleek dus dat ik een forced restart heb gedaan, toen startte hij (nogal traag) weer op, allen het programma werkte niet. Mijn vraag is nu, hoe laat ik dit programma werken en het belangrijkste hoe kan ik mijn iPhone weer normaal laten opstarten! Alvast bedankt, Mike. TOEVOEGING: Ik ben nu ook de normale iOS 6.1 aan het downloaden, als iemand een oplossing heeft doe ik de jailbreak wel weer opnieuw (of anuleer ik de normale iOS 6 download ;P)! TOEVOEGING #2: Ondertussen herstel van iOS 6.1 gestart. Nog steeds zou een reactie fijn zijn! Het lijkt me echt vet om jailbreak te hebben Laatst gewijzigd door Mikeee; 06-02-13 om 18:06. Reden: Toevoeging |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als het progamma niet werkt gooi ik het altijd gelijk eraf. Er zijn een heleboel dingen die niet meer onder ios 6.1 werken.
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|