evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Vraagje: Na de jb (ja of net ios 6.1) kan ik mijn wekker niet meer snoozen met de volumeknoppen. Hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk wat je zojuist heb geinstalleert en haal dat één voor één weg. Off-topic: Dit is volgens mij weer een van de problemen die timosha hierboven bedoelt. Van die kleine, vage en onlogische problemen die zich willekeurig voordoen op met evasi0n gejailbreakte iPhones. Zelf was ik er ook al door getroffen. Game emulator config aangepast (niet eens in een systeemmap) en toch alle systeemapps kwijt, kon gaan herstellen per DFU. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil best dingen verwijderen om te kijken of het door een app uit cydia komt, maar dan wil ik eerst zeker weten dat het niet gewoon door ios6.1 komt...
Heb 6.1 niet zonder jb gedraaid namelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anderzijds moet je ook niet gaan trachten om het wereldrecord "Cydia Tweaks Installeren" te gaan halen. Tweak na tweak installeren. Na elke installatie alles testen. Opschrijven welk tweak het was. Dan de volgende tweak, enz... enz... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben de meeste nog steeds last van cydia? Ik krijg gewoon niks te zien. Ik weet dat het overbelast is maar is er een manier om in te komen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb sinds de jailbreak toch wel veel foutmeldingen. Hij crasht erg vaak. In facebook elke keer wanneer ik een foto album aanklik. Maar ook wanneer ik een folder open op mijn iphone en de folder wil sluiten door eronder te klikken dan crasht de iphone. soms gaat hij in safe mode, soms start hij spontaan opnieuw op?? heel vreemd.....suggesties? Ik ga zaterdag 2 weken op vakantie en neem geen laptop mee. Ben bang dat ik problemen krijg die niet zonder pc zijn te verhelpen......
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Had ook graag gejailbreakd maar zit met het volgende:
powerknop van iPhone werkt al tijdje niet meer. Nu heb ik gemerkt dat je deze niet nodig hebt tijdens het jailbreaken zelf. Stel echter dat de iPhone blijft hangen, kan ik nog een herstel uitvoeren met een kapotte powerbutton? |
|
|||
|
|||
Citaat:
nieuwste sn0wbreeze downloaden in sn0wbreeze browse for iOS kiezen tussen oude of nieuwe bootrom daarna expertmode kiezen General daar kies je hacktivate rest van het menu gewoon door drukken pacman spelen of naar het draaiertje kijken je krijgt vanzelf te zien dat het klaar is en dat je de telefoon in pwnd dfu moet zetten (ook gewoon het menu doorlopen) Sn0wbreeze zet de nieuwe iOS op je buro blad (windows dan) in itunes shift+herstel (ook weer windows) En dan op je buro blad de no BB ios kiezen en geduldig wachten evasion loopt er vanzelf overheen en even in cydia ultrasnow installeren that's it |
|
|||
|
|||
Een heel ingewikkelde reden waar ik je niet mee wil vervelen. Als je het wel doet werkt Cydia waarschijnlijk niet meer en alle instellingen van Cydia apps zijn weg.
Ben ervaringsdeskundige want ik kon het niet laten om het toch maar eens te proberen. |
|
|||
|
|||
ik heb laatst geprobeert evasion jailbreak over redsn0w jailbreak heen te drukken
(heeft me 2 dagen geduurt voor dat ik alles weer hersteld en werkend had) |
|
||||
|
||||
Citaat:
update: heeft niet geholpen. Bij wegklikken geopende folder krijg ik weer meteen een appeltje en schiet hij in safe mode...... Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Enige wat ik in cydia heb geïnstalleerd is bitesms, sbsettings, springtomize2, aptbackup, applocker, customize facebook en icon renamer. |
|
|||
|
|||
hmmm als ik het zo lees denk ik dat ik JB maar niet ga installeren.
|
|
||||
|
||||
springtomize werkt toch nog niet?
@ rolf, de jb zorgt grotendeels niet voor de problemen, maar de tweaks die nog niet goed draaien. K heb ook een jb, en nog geen 1 x vastgelopen of andere ellende, alleen de weerapp doet t niet meer, lekker boeiend, of ook maar iemand die gebruikt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 00:50 ---------- nog f een opmerking, vroegah, als je apps verstopte via bijvoorbeeld sbsettings, dan vond je ze nog wel via spotlight, sinds evasi0n niet meer, vind ik opzich wel jammer, iemand wat over gelezen?
|
||||||
|
||||||
Citaat:
Bovendien: wat ik dit keer heb gedaan was eerst een paar tweaks waaronder (o.a. Activator + FolderEnhancer en als belangrijkste Springtomize installeren en daarna opnieuw PkgBackup (had ik eerst verwijderd, want door bugs werkte het restore-venster niet goed; er zijn nog steeds kleine visuele bugs). Vervolgens heb ik selectief enkele (heel weinig, die zeker weten 6.1 compatible zijn) tweaks teruggezet. Maar Springtomize had alle plists opgeslagen en teruggezet met de iTunes back-up, waardoor dit precies werd teruggezet zoals op 5.1.1, zonder de tweaks zelf (waardoor er geen incompatibiliteiten opgetreden hebben). Bijna al mijn apps staan weer zoals ze horen, dankzij de combinatie FolderEnhancer en Springtomize. Activator heeft dezelfde instellingen als voorheen. Dus iPhone is weer 80% functioneel t.o.v. 5.1.1 Ik heb nog niet 1x mijn iPhone 5 in Safe Mode gehad, maar heb dan ook niet zoveel tweaks als ik normaal zou hebben (ik denk dat ik er nu even veel heb als de gemiddelde gebruiker ). I plan to keep it that way, maar zal nog wel wat tweaks testen op compatibiliteit. Citaat:
Citaat:
Optie 2,: tweaks verwijderen. AptBackup heb je niet (meer) nodig. Customize Facebook is gemaakt voor Facebook 4. Facebook 5 is sindsdien uitgekomen en daarna 9x geüpdatet. Dit kun je het beste even verwijderen. Icon Renamer is al 1-2 jaar oud. Applocker is incompatible met Auxo (update komt volgende week). Waarschijnlijk levert het geen problemen op, maar je via SBSettings óf Springtomize (MobileSubstrate) uitschakelen kan geen kwaad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je ze vroeger kon vinden, dan was dat een bug. Het is nooit de bedoeling geweest dat ze gevonden konden worden (denk aan de field test-apps van Apple, die kun je ook niet vinden in Spotlight). Laatst gewijzigd door Bubbly; 08-02-13 om 04:26. |
|
||||
|
||||
Het is mij gelukt om met mijn iPhone 3GS firmware 3.0 een herstel uit te voeren naar firmware 6.1. Ik zal mijn verhaal hier plaatsen voor het geval dat er meer mensen zijn die in dezelfde situatie als mij zitten.
Ik kreeg allemaal foutmeldingen in iTunes tijdens het herstellen, hoe ik dat heb opgelost ga ik straks vertellen. 1. Custom firmware maken. Selecteer hier (iClarified) jouw toestel om een overzicht te krijgen van de firmwares. Daarna kan je er een custom firmware van maken met sn0wbreeze. Cydia staat er ook meteen op. 2. Om al die iTunes errors op te lossen heb ik FixIt (Microsoft) gebruikt, dat is om de hosts bestand te resetten. Nu nog wachten op een unlock....... Edit Ik las in een andere topic dat je met ultrasn0w o.a. baseband 04.26.08 kan unlocken. Dus via Cydia ultrasn0w gedraaid maar er staat nog steeds 'geen service'.
Don't tell people your dreams, show them! Laatst gewijzigd door DertKesh; 08-02-13 om 07:14. |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|