//

Wikipedia fout rondom jailbreak 6.0 final op 4s of 5?

Wikipedia fout rondom jailbreak 6.0 final op 4s of 5? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Vandaag begon met 'oude' iPhone 4 slecht te reageren, traag, geen bereik. Tijd voor een nieuwe, maar ik wil wel m'n jailbreak behouden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-12, 00:31
kevinvs kevinvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Wikipedia fout rondom jailbreak 6.0 final op 4s of 5?

Beste forumleden,

Vandaag begon met 'oude' iPhone 4 slecht te reageren, traag, geen bereik. Tijd voor een nieuwe, maar ik wil wel m'n jailbreak behouden. In de winkel heb ik een iPhone 4s gehaald waarop volgens de verkoper nog iOS5 moest zitten.

Helaas bleek er toch al iOS6 op te zitten, en die was dacht ik niet te jailbreaken. Echter zegt Wikipedia (Jailbreak (iOS) - Wikipedia) van wel;

Firmware: 6.0 final
Model: iPod touch 4G, iPod touch 5G, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPad 2, iPad (3e gen.)
Untethered Jailbreak beschikbaar: Ja

Ben ik nu gek of heeft Wikipedia het nu gewoon fout?

Daarnaast ben ik erg benieuwd of alle iPhone 4s-en tegenwoordig worden uitgeleverd met iOS 6?

Groeten, Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-12, 08:12
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Hoi, mijn vriendin hare 4s was ook al met ios 6.0 geleverd. Grtz
  #3  
Oud 23-12-12, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinvs Bekijk bericht
Ben ik nu gek of heeft Wikipedia het nu gewoon fout?
Voor correcte informatie lees je het beste de blog van het iPhone Dev Team:

Dev-Team Blog

Onlangs was er een dame op het forum die een nieuwe iPhone 4S bij Wehkamp gekocht had. Op die iPhone stond nog iOS 5.0. Het hangt er een beetje vanaf hoe lang die iPhone ergens in een magazijn gelegen heeft (denk ik).
  #4  
Oud 30-12-12, 00:57
kevinvs kevinvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Blijkbaar heeft Wiki het dus echt een keer fout.

Inmiddels heb ik het toestel terug gebracht na de Hi winkel. Daar alle serieunummers gecheckt op Klantenservice: Serienummers maar de productie datum lag allemaal ver in oktober (toen iOS6 al lang uit was).

Het mobiele contract is direct ontbonden en ik heb uiteindelijk een iPhone 4s 2e hands gekocht. Bedankt voor de reacties.
  #5  
Oud 02-01-13, 17:38
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Wiki is niks meer dan een stapel mensen die iets van een onderwerp afweten of denken af te weten en dat op wiki zetten zo vult de een de ander aan en krijg je een complete online encyclopedie.... Er word her en der gecontroleerd op waarheid en zo kan iedere gebruiker aangeven of er bijv iets fouts in staat......

Jij ging er kennelijk vanuit dat wat er op wiki staat altijd goed zou zijn.
Nou helaas is dat niet zo! zoals je er nu zelf achter bent gekomen.
Niet alles wat op internet staat is waar. Bovengenoemde link van dev team is betrouwbaar en anders hier op het forum....
Dus handige tip voor de volgende keer, ga nooit af op berichten van 1 site, maar raadpleeg altijd meerdere bronnen, zou haal je al snel de goede uit de slechte bronnen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? fleu Jailbreak 3 12-10-11 22:16
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.