//

Melding Missing keys.plist Error during Jailbreak 6.0.1

Melding Missing keys.plist Error during Jailbreak 6.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iphone 4 met behoud van baseband geupdate via redsnow naar iOS 6.0.1 Ik zat op 4.0.2. Nu wil ik deze jailbreaken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-12, 00:44
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Unhappy Melding Missing keys.plist Error during Jailbreak 6.0.1

Hoi,

Ik heb mijn iphone 4 met behoud van baseband geupdate via redsnow naar iOS 6.0.1 Ik zat op 4.0.2. Nu wil ik deze jailbreaken en dan krijg ik de melding Missing keys.plist

Ik kom echt niet verder en wordt er gek van. Kan iemand mij misschien helpen zodat ik kan jailbreaken en weer verder kan? Moet deze daarna ookvnog unlocken maar als het goed is, heb ik nog steeds mijn baseband 01.59.00 en een kaart van orange spain (officiële provider).

Ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-12, 08:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baloutti Bekijk bericht
Ik kom echt niet verder en wordt er gek van.
Je moet niet gek worden. Je moet het de firmware van iOS 6 gebruiken om iOS 6.0.1 te jailbreaken en om tethered te booten.
  #3  
Oud 28-12-12, 12:39
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Hoi Timosha,

Ik heb het volgende gedaan: ik heb firmware iOS 6.0.1 gedownload en toen via redsn0w 09.15b3 een custom firmware met behoud van baseband gemaakt. Deze heeft redsn0w op mijn iphone gezet. Nu probeerde ik iOS 6.0 opdezelfde manier erop te zette omdat ik had gelezen dat ik iOS 6.0 moest hebben maar dan zegt redsn0w bij het maken van de custom firmware dat redsn0w deze niet ondersteunt. Ik doe het vast niet goed maar wat is dan wel de goed manier? Ik moet een firmware hebben die mijn baseband behoud maar ik doe iets niet goed......

Hopelijk kun me mij een beetje op weg helpen....

Laatst gewijzigd door baloutti; 28-12-12 om 12:52.
  #4  
Oud 28-12-12, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baloutti Bekijk bericht
Hopelijk kun me mij een beetje op weg helpen....
Lees de blog van het iPhone Dev Team eens aandachtig. Alles wat je nodig hebt staat in die blog beschreven:

Dev-Team Blog
  #5  
Oud 28-12-12, 13:17
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Dat heb ik al gedaan maar kom er niet uit... Ik zat tot een maand geleden nog niet in jailbreaken en unlocken totdat mijn dochter iets te enthousiast de iphone heeft gewist. Heb al flink wat geleerd maar zodra iets niet volgens het proces gaat, loop ik vast omdat mijn kennis dan omvoldoende is. Ik probeer anders nog wel met een lagere ipsw versie 5.1.1 Ik heb de blobs dus wie weet werkt dat.

Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.

Ps klopt het dat iTunes hier niet aan te pas komt bij mij?
  #6  
Oud 28-12-12, 13:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baloutti Bekijk bericht
Ps klopt het dat iTunes hier niet aan te pas komt bij mij?
Indirect wel Zonder de Apple Mobile Device Drivers, onderdeel van iTunes, kan er geen verbinding gemaakt worden tussen computer en iPhone.

Succes verder
  #7  
Oud 30-12-12, 19:55
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Hier kan een slotje op. Heb de iphone geupdate naar 5.1.1, gejailbreakt en vervolgens met een spain orange kaartje succesvol weten te unlocken!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia error 'missing chip shsh' bij bekijken app/tweak-info Bordyl Jailbreak apps en thema's 1 12-05-12 12:38
iPhone: www.Jailbrekme.com constant error melding dynamo Jailbreak 5 01-09-10 08:46
gezocht nl.plist & en.plist Semmm Jailbreak apps en thema's 3 09-04-09 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.