//

updaten 3gs met firmware 06.15.00

updaten 3gs met firmware 06.15.00 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een iphone 3gs. Deze iphone is voorzien van een jailbreak en simlock vrij gemaakt. De modemfirmware op deze iphone is de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-13, 20:25
janar janar is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard updaten 3gs met firmware 06.15.00

Beste lezers,

Ik heb een iphone 3gs. Deze iphone is voorzien van een jailbreak en simlock vrij gemaakt. De modemfirmware op deze iphone is de 06.15.00. Nu staat er oude software op (versie 4.1) en zou ik deze graag willen updaten gezien diverse apps nu niet meer werken. Op verschillende forums zie ik handleidingen staan maar het is mij niet duidelijk hoe ik het beste een update kan uitvoeren in combinatie met de modemfirmware versie.
Ik heb al gekeken om de iphone simlock vrij te maken bij de provider maar dit is niet mogelijk.
Zou iemand mij kunnen aangeven welke stappen (eerst downgraden firmware of eerst updaten?) en programma's ik het beste in welke volgorde kan gebruiken. Dan kom ik er met het lezen van de handleidingen van de programma's op het forum wel uit hoop ik.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janar Bekijk bericht
Zou iemand mij kunnen aangeven welke stappen (eerst downgraden firmware of eerst updaten?) en programma's ik het beste in welke volgorde kan gebruiken.
Lees eerst de blog van het iPhone Dev Team.

Dev-Team Blog
  #3  
Oud 12-01-13, 01:59
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Recept:
benodigdheden
Redsn0w (nieuwste zie blogspot dev team)

Stappenplan.

Downgrade baseband naar 5.14.03 eerst.
Check of je SHSH blobs hebt (en welke?).
Check of je oude bootrom hebt of oude ? (oude bootrom untethered altijd mogelijk!).
Indien oude bootrom update en jailbreak.
Indien nieuwe update het liefst naar 5.1.1 (indien SHSH blobs hebt). Anders wordt het updaten naar 6.1 met een tethered jailbreak.

Benodigde tijd: 0.5 h -2h.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs firmware 5.0 updaten naar 5.01 werkt niet! jasper2G Jailbreak 7 09-05-12 15:00
iPhone 3GS: Problemen met updaten naar 5.0.1 met costum firmware Guppez84 Unlock 7 26-01-12 14:19
3Gs updaten naar 4.2.1 met BB 06.15.00 milan13 Unlock 16 10-01-11 20:33
Virtueel updaten met Firmware 3.1.3 van BigBoss probleem johnnybt Jailbreak apps en thema's 15 06-04-10 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.