Weer app problemen Evasi0n jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Even kijken of er nog andere apps zijn die crashen en die verwijderen. Bij mij crashde de "YouTube For iOS 6" die je via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even kijken of er nog andere apps zijn die crashen en die verwijderen. Bij mij crashde de "YouTube For iOS 6" die je via de repo insanelyi kunt installeren. Die verwijderd en mijn Weer App werkt weer prima.
Hopelijk biedt dit een uitkomst voor velen (scheelt weer een nieuwe jailbreak) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier geen weer app werkt niet
|
|
|||
|
|||
Bij mij crasht ie ook
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou moe.
Die hele jailbreak interesseert me voor geen meter. Ik meende dat deze site voor Iphone gebruikers was. Waarom hebben de jailbreakers dan alles voor het zeggen? Mi: opzouten met die handel. Dit IS geen jailbreaksite. Of wel?......
|
||||
|
||||
Je bericht is nogal offtopic maar jailbreaken is een onderdeel van het geheel, je hoeft ook helemaal niet te reageren in dit topic natuurlijk. Zijn waarschijnlijk genoeg andere topics die jou wel interesseren
|
|
|||
|
|||
Das mooi kl*te. Al die updates van Cydia geinstalleerd en dan denk je dat je Weer app het weer doet, dus mooi niet na een herstart.
|
|
|||
|
|||
ik ook
|
|
|||
|
|||
Ik mieter de Jailbreak er maar weer af. Cydia crasht nu telkens bij het opstarten. Ik wacht wel tot ze de Jailbreak fatsoenlijk hebben getest.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan luid het advies: herstellen en jailbreaken met evasi0n 1.1
|
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen met een jailbreak op de iphone,die cydia niet meer kunnen openen??IK heb IOS 6.1 erop zitten en de jailbreak ging prima.Alleen nu kan ik heel cydia niet meer openen.
|
|
|||
|
|||
Yep, hier ook nu last van. Kan niet eens meer herstellen error 3194 in iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Fix Weer.app voor Evasi0n jailbreak | arjan95 | Jailbreak | 11 | 05-02-13 23:49 |
|
|