iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Weer app problemen Evasi0n jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/134454-weer-app-problemen-evasi0n-jailbreak.html)

aer0101 04-02-13 20:31

Weer app problemen Evasi0n jailbreak
 
Is dit bij mij alleen of niet?
Ik heb net mijn iPhone 5 6.1 Gejailbreakt en de weer app crasht steeds. Ook na een reboot.

Guest-20180925190238 04-02-13 20:32

Ja, de weer app crasht :(

CuijkAanDeMAAS 04-02-13 20:40

Juustem :rolleyes:

KaNaRYa1907 04-02-13 21:03

Klopt bij mij idem dito, ik heb mijn iphone 5 weer hersteld en opnieuw jailbreak uitgevoerd en nu crasht de weer app niet meer,

Groetjes...

4matc 04-02-13 21:26

Crashed bij mij ook. Zaterdag iPhone preventief hersteld naar 6.1

dkawa 04-02-13 21:43

geen andere oplossing mogelijk dan herstellen en weer jailbreaken?

FridgeNL 04-02-13 21:46

Na JB crashed de weer app wel op mijn 4S maar niet op mijn 4. Kijk het voorlopig even aan en wacht op een update van evasi0n ;-)

Guest-20180925190238 04-02-13 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874216)
Kijk het voorlopig even aan en wacht op een update van evasi0n ;-)

Er is al eentje in Cydia :rolleyes:

vivacomputers 04-02-13 21:53

Die heb ik ook geinstalleerd maar bij mij blijft de weer app ook crashen plus Cydia werkt niet helemaal zoals het moet. Ik ga maar even herstellen en opnieuw beginnen. Laat wel weten hoe dit afloopt.

FridgeNL 04-02-13 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 874221)
Er is al eentje in Cydia :rolleyes:

Dat was al direct na het uitkomen van de tool ;)

Bubbly 04-02-13 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 874221)
Er is al eentje in Cydia :rolleyes:

Enig idee wat het doet? Ze melden helemaal niks in Cydia of op Twitter... Toch vreemd, planetbeing die stiekem iets updatet? :P
Edit:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874247)
Dat was al direct na het uitkomen van de tool ;)

Ah, okay thanks ;)

dkawa 04-02-13 22:06

ben nu ook aan het herstellen en ga dan maar opnieuw beginnen... tweakjes etc wordt vandaag toch geen succes.. het is zoooo druk :D

iScorpio 04-02-13 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874254)
Enig idee wat het doet? Ze melden helemaal niks in Cydia of op Twitter... Toch vreemd, planetbeing die stiekem iets updatet? :P
Edit:

Ah, okay thanks ;)

Dit staat op hun eigen FAQ pagina ;) Is dus al bekend!

Why is the Weather app crashing? Why do I now have an iPhone Weather app on my iPad?
The Weather app crashing is a glitch happening on some devices due to the jailbreak. The jailbreak may also have made a Weather app show up on your iPad - this was actually already on your iPad, just hidden until the jailbreak (a harmless side-effect). The jailbreak developers know about these issues; watch @evad3rs for news.

Bamiblokhut 04-02-13 22:20

Had hier ook problemen mee, opnieuw hersteld en opnieuw de jailbreak uitgevoerd. Nu doet de weer app het wel gewoon prima :d

Jakiie 04-02-13 22:25

Echt zojuist klaar met herstellen + jailbreaken, en ook ik heb de Weer app die steeds blijft crashen, heb echter geen motivatie om weer helemaal opnieuw te beginnen, ben net klaar en alles is nu net teruggezet en weer op orde op mijn springboard. Hoop dat het zo snel mogelijk ook kan zonder alles te herstellen. (vast wel toch?)

iScorpio 04-02-13 22:31

@MuscleNerd:

For those seeing the Weather app problem, @planetbeing has started working on a fix. Until then, just don't go outside.

dkawa 04-02-13 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 874278)
Echt zojuist klaar met herstellen + jailbreaken, en ook ik heb de Weer app die steeds blijft crashen, heb echter geen motivatie om weer helemaal opnieuw te beginnen, ben net klaar en alles is nu net teruggezet en weer op orde op mijn springboard. Hoop dat het zo snel mogelijk ook kan zonder alles te herstellen. (vast wel toch?)


:confused::confused:hoop het ook want ik ben nu al mijn apps weer aan het terugzetten en dan weer jailbreaken... pffff....

arjan95 04-02-13 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 874278)
Echt zojuist klaar met herstellen + jailbreaken, en ook ik heb de Weer app die steeds blijft crashen, heb echter geen motivatie om weer helemaal opnieuw te beginnen, ben net klaar en alles is nu net teruggezet en weer op orde op mijn springboard. Hoop dat het zo snel mogelijk ook kan zonder alles te herstellen. (vast wel toch?)

Misschien moet iemand met hetzelfde toestel, iPhone 5, waarop de weer-app nog wel werkt 'm even met iFile zippen en dan naar jouw sturen via PM en dat jij 'm weer op de plek van de crashende weer-app zet. Zou moeten werken aangezien er dan een werkende versie wordt geinstalleerd.

Bamiblokhut 04-02-13 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bamiblokhut (Bericht 874271)
Had hier ook problemen mee, opnieuw hersteld en opnieuw de jailbreak uitgevoerd. Nu doet de weer app het wel gewoon prima :d


EDIT: helaas werkt hij toch niet, de app werkte prima na de jailbreak voordat ik de reservekopie had teruggezet, maar toen ik mijn reservekopie terug zette deed hij het opeens niet meer. Ik wacht gewoon wel even af, heb deze app eigenlijk nog nooit gebruikt.

Jakiie 04-02-13 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 874287)
Misschien moet iemand met hetzelfde toestel, iPhone 5, waarop de weer-app nog wel werkt 'm even met iFile zippen en dan naar jouw sturen via PM en dat jij 'm weer op de plek van de crashende weer-app zet. Zou moeten werken aangezien er dan een werkende versie wordt geinstalleerd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iScorpio (Bericht 874285)
@MuscleNerd:

For those seeing the Weather app problem, @planetbeing has started working on a fix. Until then, just don't go outside.

@ Arjan95, is wel een goed idee, thnx!! maar aangezien er (waarschijnlijk) een fix uit komt, waarvan ik denk dat het gewoon installeren is via Cydia (?) wacht ik wel eerst daar op, is stuk makkelijker haha, en anders jou optie proberen denk ik? :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.