//

Ipad blijft hangen

Ipad blijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeden avond, Daarnet heb ik geprobeerd mijn iPad 2 wifi te updaten naar iOS 6.1. De software was zo gedownload en er waren geen problemen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-13, 02:04
IphoneMitchell IphoneMitchell is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard Ipad blijft hangen

Goeden avond,

Daarnet heb ik geprobeerd mijn iPad 2 Wi-Fi te updaten naar iOS 6.1. De software was zo gedownload en er waren geen problemen, nadat iTunes aangaf dat hij ging updaten ging het fout, eerst kreeg ik fout code 21, deze had ik opgelost daarna kwam foutcode 3004 deze had ik opgelost en toen kwam er weer een melding dat er geen verbinding mogelijk was met de apple servers.

Na ongeveer 12x proberen heb ik de hoop opgegeven, elke keer als ik denk dat het opgelost is komt 1 van deze fouten weer naar boven om gek van te worden.

Wat mij ook niet lukt op een rare manier is om deze apple host: 74.208.10.249 gs.apple.com uit mijn hoste file te verwijderen, ik heb hem namelijk 2x erin staan 1 keer met # en 1 keer zonder.

Ook heb ik Tineyumberella gebruikt voor SHSH de functie Set hosts to Cydia on exit is niet aangevinkt.

Als iemand enig idee heeft, en het zou willen delen, graag!

het gaat om een iPad 2 Wi-Fi als het goed is firmware 5.1.1 hij is gejailbreaked.

Dank u vriendelijk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-13, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneMitchell Bekijk bericht
Wat mij ook niet lukt op een rare manier is om deze apple host: 74.208.10.249 gs.apple.com uit mijn hoste file te verwijderen, ik heb hem namelijk 2x erin staan 1 keer met # en 1 keer zonder.
Die commentaarlijn (#) doet niets maar die andere lijn moet er uit. Je kan die troep op twee manieren verwijderen:

1) Met de OS X Terminal en de nano editor:

Code:
sudo nano /etc/hosts
2) Of met een Hosts PrefPane. Na installatie kan je in Settings -> Hosts die twee lijnen verwijderen. De Hosts PrefPane kan je op onderstaande link downloaden:
https://github.com/specialunderwear/...pane/downloads

Succes gewenst
  #3  
Oud 05-02-13, 10:29
IphoneMitchell IphoneMitchell is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor de hulp, met de 2de optie is alles gelukt, de eerste optie had ik gisteren al gedaan, maar op de een of andere manier lukt het daarmee gewoon niet, ik verwijder het netjes, sla het netjes op, en dan toch blijft het terug komen.

Maar hij is nu weg en deze host blijkt het totale probleem te zijn.

Hartelijk bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 3 blijft hangen in reboot. jack13 iPad algemeen 6 02-08-12 11:04
iPad: Absynth blijft halverwege hangen iPad 1 crazymans Jailbreak 11 06-06-12 14:34
iTunes blijft hangen zodra ik iPad aanklik Snirus iPad algemeen 2 20-10-11 11:49
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. VerCouter iPad algemeen 10 10-03-11 18:42
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. VerCouter iPad algemeen 0 09-03-11 23:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.