//

HELP! ALLE stock-apps zijn weg!

HELP! ALLE stock-apps zijn weg! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanochtend heb ik Evasi0n geinstalleerd. Na wat simpele tweaks te hebben ginstalleerd (Auxo, Winterboard, iFile) wilde ik een DOS-emulator genaamd DOSpad proberen. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-13, 23:42
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard HELP! ALLE stock-apps zijn weg!

Sinds vanochtend heb ik Evasi0n geinstalleerd. Na wat simpele tweaks te hebben ginstalleerd (Auxo, Winterboard, iFile) wilde ik een DOS-emulator genaamd DOSpad proberen.

Ik heb die emulator gedownload en hij werkte. Ik wilde de config wat aanpassen en heb dit dmv. iFunbox gedaan. Wat ik namelijk wilde doen, was 2 disk images (c.img en d.img) toevoegen in de map /User/dospad/ en deze mounten in dosbox. Dit deed ik eerder op de PSP om zo Win3.11 en een aantal oude games relatief, in PSP-begrippen dan, snel en stabiel werkend te krijgen. De PSP was dus echter nogal sloom en daarom wilde ik het graag op mijn iPod nog eens proberen.

Het probleem:
Na het aanpassen van de config in /User/dospad.cfg wilde ik de app proberen. Vreemd genoeg crashte hij. Ik dacht, ik zal wel de config verknald hebben. Probeer ik Cydia, crasht ook, Safari crasht ook enz. Alleen Whatsapp en andere App-store-apps deden het nog. Reboot zal wel helpen, dacht ik nog.

Na een Reboot blijken dus alle iconen van de standaard iOS-apps VERDWENEN te zijn. Niet te openen, niet te vinden, niks. Ook Cydia en alle ICONEN van de tweaks zijn weg. Vreemdgenoeg opent SBSettings en het Auxo-muiltitaskmenu nog wel.

Wat moet ik nu doen? Ik heb GEEN ZIN om nu weer al te moeten herstellen, het terugzetten van apps en instellingen duurt weer uren. Help mij aub!

EDIT:
Zoeken op muziek via Spotlight geeft deze fout: Niet ondersteunde URL. Deze URL is niet geladen: music://play/?pid=-3942377795496742052 met als optie "Sluit"

Laatst gewijzigd door arjan95; 05-02-13 om 23:45. Reden: Aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-13, 00:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet hoe je het gedaan hebt maar ik weet wel wat je gedaan hebt. Op de een of andere manier heb je de verwijzingen naar de standaard apps die Cydia verplaatst heeft ("stashed") vernaggeld.

Eventueel heb je ook nog met die iFunboxerij de user permissions verknoeid.

Probeer eerst met SBSettings de user permissions te herstellen. Als dat niet helpt dan ga je moeten herstellen met iTunes en heel de oefening nog eens doen.

Succes gewenst
  #3  
Oud 06-02-13, 09:01
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik weet niet hoe je het gedaan hebt maar ik weet wel wat je gedaan hebt. Op de een of andere manier heb je de verwijzingen naar de standaard apps die Cydia verplaatst heeft ("stashed") vernaggeld.

Eventueel heb je ook nog met die iFunboxerij de user permissions verknoeid.

Probeer eerst met SBSettings de user permissions te herstellen. Als dat niet helpt dan ga je moeten herstellen met iTunes en heel de oefening nog eens doen.

Succes gewenst
De user permissions met Sbsettings herstellen gaat niet, want het programma wat moet openen als je op "more" klikt start niet op. Ook met iFunbox kan je niet herstellen want dan moet SSH geinstalleerd zijn, en laat nou net Cydia ook niet meer aanwezig zijn.

Dat wordt dus herstellen. Ik kijk wel wanneer ik dat dan ga doen, voorlopig kom ik met Chrome, Whatsapp en Gmail nog aardig uit de voeten.
Toch bedankt voor het meedenken.
Reageren

Labels
dospad, ipod, jailbreak, probleem, tweaks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg vierelfjes iPhone algemeen 15 06-02-12 17:31
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S haticeee iPhone algemeen 5 22-08-11 21:44
zijn apps echt weg? Shorty007 iPhone Apps 7 10-11-08 19:17
Alle icoontjes zijn weg []v[]o Unlock [archief] 0 29-03-08 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.