//

Iphone 5 Jailbreak verwijderen

Iphone 5 Jailbreak verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb me net even geregistreerd op dit forum. Ik heb gisteren mijn iphone 5 gejailbreaked. Voorlopig heb ik het nog niet allemaal kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-13, 11:22
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard Iphone 5 Jailbreak verwijderen

Beste,

Ik heb me net even geregistreerd op dit forum.

Ik heb gisteren mijn iphone 5 gejailbreaked. Voorlopig heb ik het nog niet allemaal kunnen testen hoe dit werkt.

Stel dat ik hem weer wil zetten naar voor de jailbreak, met al men apps en contacten enz. Hoe doe ik dat juist? Is dit terugzetten naar mijn fabrieksinstellingen?

Ik heb ook gezien dat mijn laatste copy die gemaakt is in Itunes gemaakt is als ik jailbreak er al op had staan (Itunes stond nog aangevinkt dat hij automatisch synchroniseerde), is dit erg?

Kan iemand hier een duidelijke uitleg over geven zodat ik me geen zorgen hoef te maken wanneer ik hem terug wil brengen naar de vorige staat?

Groeten,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-13, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Bekijk bericht

Stel dat ik hem weer wil zetten naar voor de jailbreak, met al men apps en contacten enz. Hoe doe ik dat juist? Is dit terugzetten naar mijn fabrieksinstellingen?
Dat werkt niet op een iPhone met een jalibreak en kan soms problemen veroorzaken als je het toch doet. Herstellen met iTunes dus om de JB te verwijderen en geen backup terugzetten. Dus, instellen als nieuwe iPhone.
  #3  
Oud 08-02-13, 11:57
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat werkt niet op een iPhone met een jalibreak en kan soms problemen veroorzaken als je het toch doet. Herstellen met iTunes dus om de JB te verwijderen en geen backup terugzetten. Dus, instellen als nieuwe iPhone.
Ben ik dan alle apps die ik op de iphone heb staan kwijt of staan deze er gewoon terug op?

En waar staat dat eig in Itunes dat 'herstellen'?
  #4  
Oud 08-02-13, 14:52
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Iemand hier nog enig idee hierover of mening?
  #5  
Oud 08-02-13, 14:57
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je een backup hebt van voor de jailbreak kan je die terugzetten.
Als je "als nieuwe iPhone" kiest zal je alles opnieuw moeten installeren.

iPhone herstellen (restore) bij hardnekkige problemen - iPhoneclub.nl
  #6  
Oud 08-02-13, 15:09
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als je een backup hebt van voor de jailbreak kan je die terugzetten.
Als je "als nieuwe iPhone" kiest zal je alles opnieuw moeten installeren.

iPhone herstellen (restore) bij hardnekkige problemen - iPhoneclub.nl
Ok bedankt,

Waar slaagt hij die backups trouwens op, map bedoel ik, ik werk met windows? En hij slaagt hij telkens over de oude op of maakt hij verschillende files?
  #7  
Oud 08-02-13, 15:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Bekijk bericht
Waar slaagt hij die backups trouwens op, map bedoel ik, ik werk met windows? En hij slaagt hij telkens over de oude op of maakt hij verschillende files?
Die backups staan op de PC in een verborgen map. iTunes backup maakt de eerste keer een volledige backup en daarna incrementele backups.
  #8  
Oud 25-02-13, 22:59
Jacco77 Jacco77 is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Evasion jailbreak verwijderen van iphone 5

Ik heb eergisteren geprobeerd om met herstel in itunes de nieuwste versie van ios op mijn iphone 5 te zetten. DatOok met de bedoeling de jailbreak te verwijderen. Dat ging dus helemaal mis. De telefoon bleef in de herstel modus hangen en deed niets meer dan alleen dat herstel scherm tonen. In de dfu modus zetten ging niet, niks nada noppa.
Gelukkig had ik met TinyUmbrella de shs code opgeslagen (als het goed is).
Na wat gerommel met dat programma en een keer een bestand aanklikken in de map waar dat proggie iets had opgeslagen ging de telefoon weer aan. Waardoor precies weet ik niet.

Als iemand stap voor stap kan uitleggen hoe je de Evasion jailbreak verwijderd op een iphone 5 zou het e.e.a. wel wat makkelijker maken. Want alleen met de iphone herstellen in itunes kwam ik er niet.
  #9  
Oud 25-02-13, 23:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacco77 Bekijk bericht
Als iemand stap voor stap kan uitleggen hoe je de Evasion jailbreak verwijderd op een iphone 5 zou het e.e.a. wel wat makkelijker maken. Want alleen met de iphone herstellen in itunes kwam ik er niet.
Er is maar één stap om een jailbreak te verwijderen en dat is herstellen met iTunes. Als je met TinyUmbrella gespeeld hebt dan kijk ook na of het hosts bestand niet verknoeid is.
  #10  
Oud 25-02-13, 23:18
Jacco77 Jacco77 is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik weet niet hoe je kan zien dat je hosts bestand (waarvan?) niet verknoeid is.
Wat ik wel weet is dat je als je de herstel uitvoerd en de software is uitgepakt door itunes word er verbinding gemaakt met de apple servers ter controle. Daarna verschijnt er een foutcode 21 en/of 601. verder dan dat kwam ie niet.
  #11  
Oud 25-02-13, 23:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacco77 Bekijk bericht
Ik weet niet hoe je kan zien dat je hosts bestand (waarvan?) niet verknoeid is.
Wat ik wel weet is dat je als je de herstel uitvoerd en de software is uitgepakt door itunes word er verbinding gemaakt met de apple servers ter controle. Daarna verschijnt er een foutcode 21 en/of 601. verder dan dat kwam ie niet.
Die fout zal wel 1601 geweest zijn. Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts". Dan kom je een tiental berichten tegen met uitleg hoe je hosts bestand moet aanpassen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak verwijderen iPhone 4 gaat niet BoneBagRob Jailbreak 8 30-09-12 22:20
iPhone: iPhone 4 Jailbreak verwijderen MarcelWezep Jailbreak 2 13-12-11 10:00
Verwijderen Jailbreak notorieusjb Jailbreak 2 14-10-10 15:18
iAdsKiller - iAds verwijderen van iPhone (jailbreak 4.x) D4vid0ff Jailbreak apps en thema's 0 16-08-10 23:21
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak mart-85 Jailbreak 2 01-02-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.