iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Iphone krijgt geen notificaties meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/134934-iphone-krijgt-geen-notificaties-meer.html)

Exclusiivez 09-02-13 21:52

Iphone krijgt geen notificaties meer
 
Ik krijg sinds de JB van Evasion voor Iphone 4s 6.1 geen notificaties meer als ik hem zeg maar vergrendeld heb. Volgens mij zijn het alleen twitterberichten. Hoe kan ik dit oplossen?

Jewcookie 11-02-13 11:38

Waarschijnlijk heeft je toestel een simlock en heb je hem unlocked met Ultrasn0w. Dat betekend dat je toestel dus niet officieel is geactiveerd via iTunes en je dus geen toegang hebt tot de push service van Apple. Via SAM kun je je toestel op de juiste manier activeren met een faked carrier en zullen je push notificaties weer werken. SAM kun je downloaden door repo.bingner.com toe te voegen in Cydia en SAM te downloaden. Hoe je verder SAM moet gebruiken kun je googlen.

Guest-20180925190238 11-02-13 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie (Bericht 877081)
Via SAM kun je je toestel op de juiste manier activeren met een faked carrier en zullen je push notificaties weer werken. SAM kun je downloaden door repo.bingner.com toe te voegen in Cydia en SAM te downloaden.

Werkt SAM dan nog bij jou?

iphone1997 11-02-13 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie (Bericht 877081)
Waarschijnlijk heeft je toestel een simlock en heb je hem unlocked met Ultrasn0w. Dat betekend dat je toestel dus niet officieel is geactiveerd via iTunes en je dus geen toegang hebt tot de push service van Apple. Via SAM kun je je toestel op de juiste manier activeren met een faked carrier en zullen je push notificaties weer werken. SAM kun je downloaden door repo.bingner.com toe te voegen in Cydia en SAM te downloaden. Hoe je verder SAM moet gebruiken kun je googlen.

Ik krijg ook geen notifacties van bijvoorbeeld als ik berichten krijg van facebook en van Whatsapp maar van sms krijg ik wel een notificatie ik draai nu om een unlock van SAM. Maar hoe los ik dit op ?:confused:

Jewcookie 11-02-13 15:12

SAM werkt nog ja. Naast dat ik SAM gebruik om mijn SAM activation ticket te restoren activeer ik er daarna mijn push notificaties mee.

Wallyİ 11-02-13 16:41

D'r blijken idd. nogal wat problemen met de notificaties op 6.1...

Dan wel...dan weer niet...

Meestal betreft het push notificaties van apps...(facebook...twitter...ed...)

Winterboard zou hier voor iets tussen zitten en Saurik is d'r van op de hoogte...

iphone1997 11-02-13 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie (Bericht 877142)
SAM werkt nog ja. Naast dat ik SAM gebruik om mijn SAM activation ticket te restoren activeer ik er daarna mijn push notificaties mee.

Het is mij gelukt :D..

Jewcookie 11-02-13 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 (Bericht 877238)
Het is mij gelukt :D..

Blij dat het gelukt is. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.