//

Iphoneblijft in Itunes hangen

Iphoneblijft in Itunes hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Tijdens het herstellen van mijn Iphone 4s is die blijven hangen in Itunes. Kan niks meer en Itunes ziet de Iphone ook niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-13, 18:38
Guest-20200820162902
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Iphoneblijft in Itunes hangen

Hallo,

Tijdens het herstellen van mijn Iphone 4s is die blijven hangen in Itunes.
Kan niks meer en Itunes ziet de Iphone ook niet meer.
Wie kan mij helpen.

Bedankt

Laatst gewijzigd door Guest-20200820162902; 10-02-13 om 22:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 10:44
DeLegende DeLegende is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik zie dat je je iphone heb gejailbreaked. Ik had dit ook met mijn vorige iphone die ik wou herstellen dat het niet lukte, dit kwam omdat ik in tinyumbrella iets niet had afgevinkt. Iets dat met cydia had te maken wat ervoor zorgt dat die het tegenhoudt omdat anders je jailbreak wordt verwijderd. Dus zou ff tinyumbrella openen of downloaden en dan bij advanced de vinkjes afgaan er staat er bij 1 achter dat het met herstellen te maken heb. Kan het niet vanaf deze computer checken welke het is omdat ik op me werk ben. Misschien weet iemand anders welke vinkje het moet wezen. Het staat er in het engels iig achter. Als dat niet werkt dat itunes hem nog niet herkent , zou je ook nog via tinyumbrella je Iphone in recovery mode kunnen zetten met een muisklik en misschien herkent die hem dan wel. En kan je gelijk herstellen als dat vinkje toch al weg is.

Succes

Laatst gewijzigd door DeLegende; 12-02-13 om 10:52. Reden: Extra info
  #3  
Oud 12-02-13, 12:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeLegende Bekijk bericht
Ik had dit ook met mijn vorige iphone die ik wou herstellen dat het niet lukte, dit kwam omdat ik in tinyumbrella iets niet had afgevinkt.
Dat zal wel iets te maken hebben met al dan niet het hosts bestand aanpassen. Als het hosts bestand verknoeid is blijft de iPhone niet hangen maar verschijnen foutboodschappen zoals 3194 en 16xx.

Misschien moet de TS maar eens vertellen wat hij bedoeld met "blijven hangen".
  #4  
Oud 12-02-13, 18:13
Guest-20200820162902
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb de iphone aan een andere usb poort op de laptop aangesloten en dat werkte wel. Via itues kunnen herstellen, dus opgelost.
Bedankt voor julle reacties.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes blijft hangen bij synchroniseren vdhurk92 iTunes 1 06-11-12 23:19
iTunes Syncchronisatie blijft hangen Stijntjuhhh iTunes 3 26-04-12 01:50
Mac OS X: iTunes: sync blijft hangen Yoshi2889 iTunes 0 07-11-11 23:01
Windows: iTunes installatie blijft hangen. Morse92 iTunes 0 21-08-11 14:17
Windows: Itunes Synchroniseren blijft hangen Jarii iTunes 1 11-09-10 22:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.