//

iPhone 3G succesfull gejailbreakt, downloads uit Cydia lukt prima, maar geen settings

iPhone 3G succesfull gejailbreakt, downloads uit Cydia lukt prima, maar geen settings discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een oude iPhone 3G, die ik heb gejailbreakt met Redsnow 0.9.15b3, nadat ik eerst mijn iPhone hersteld heb met een verse iOS 4.2.1. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-13, 22:51
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard iPhone 3G succesfull gejailbreakt, downloads uit Cydia lukt prima, maar geen settings

Ik heb een oude iPhone 3G, die ik heb gejailbreakt met Redsnow 0.9.15b3, nadat ik eerst mijn iPhone hersteld heb met een verse iOS 4.2.1. Na de installatie van de iOS werd door iTunes gemeld dat de installatie was geslaagd en de iPhone unlocked was.

Het jailbreakproces ging daarna ook perfect. Ook bestandjes uit Cydia werden prima gedownload maar...ik krijg van betreffende downloads geen vermelding in Settings waarmee ik de betreffende tweak kan activeren.
Ik heb bijv. diverse malen een tweak 'Browser Changer' gedownload die normaal alleen maar een vermelding geeft in Settings, maar wat ik ook doe en welke versie ik ook neem (allen keurig voor iOS 4 of hoger) ze worden gedownload maar er is geen enkele aanpassing te zien in Settings, dus ik kan er niets mee.

Wie kan mij vertellen hoe dit mogelijk is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-13, 22:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Herstart de iPhone eens misschien helpt dat.
  #3  
Oud 11-02-13, 23:14
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Div. malen opnw. opgestart, zelfs div. malen een harde reset, niets helpt
  #4  
Oud 12-02-13, 22:54
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Na vele pogingen zoals opnieuw iOS erop zetten, opnieuw jailbreaken heb ik eindelijk gevonden waarom tweaks niet in Settings binnen kwamen.
Elke nieuwe iOS poging op de iPhone zetten deed ik steeds vanaf dezelfde laptop.
De laatste keer heb ik echter iOS erop geplaatst vanaf een nw. pc, die enkele weken geleden was opgebouwd met Windows 8 en waarop de nieuwste iTunes was geinstalleerd en .....
iOS gejailbreakt, tweak browser changer erop en.... Warempel keurig geinstalleerd in Settings.
Conclusie: blijkbaar oude iOS 4.2.1 vanaf een oudere versie van ITunes geinstalleerd bleek de boosdoener!
Jailbreaken dus altijd over de meest recente iOS versie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op jurd91 Jailbreak apps en thema's 2 16-10-10 20:51
Geen SB Settings in Cydia frenske1973 Jailbreak apps en thema's 2 03-08-10 10:57
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? Myzelf667 Jailbreak 0 29-07-10 17:24
Iphone gejailbreakt via blackra1n, Cydia aanwezig maar Installer niet? Chrisos Archief 6 01-01-10 17:31
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.