//

Jailbreak 6.1 --> Jailbreak 6.1.1

Jailbreak 6.1 --> Jailbreak 6.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iphone 4s gejailbreaked op 6.1. Nu 6.1.1 uit is (en ook de jailbreak er voor), had ik graag geupdate + jailbreak uitgevoerd. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-13, 13:43
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard Jailbreak 6.1 --> Jailbreak 6.1.1

Heb mijn iphone 4s gejailbreaked op 6.1. Nu 6.1.1 uit is (en ook de jailbreak er voor), had ik graag geupdate + jailbreak uitgevoerd. Maar heb niet zo veel zin om opnieuw te restoren. Mag ik gewoon mijn gejailbreakte 6.1 updaten naar 6.1.1 en dan opnieuw jailbreaken? Of is dit niet aan te raden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-13, 14:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Mag ik gewoon mijn gejailbreakte 6.1 updaten naar 6.1.1 en dan opnieuw jailbreaken?
Je kan alleen maar updaten/herstellen naar iOS 6.1.1 met iTunes. Updaten op het toestel zelf gaat niet werken.
  #3  
Oud 15-02-13, 14:19
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan alleen maar updaten/herstellen naar iOS 6.1.1 met iTunes. Updaten op het toestel zelf gaat niet werken.
Ik bedoelde updaten met itunes, sorry. Aan te raden? (Dus niet herstellen, maar updaten zodat ik niet alles kwijt ben)
  #4  
Oud 15-02-13, 15:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Ik bedoelde updaten met itunes, sorry. Aan te raden? (Dus niet herstellen, maar updaten zodat ik niet alles kwijt ben)
Updaten/herstellen is ongeveer hetzelfde. In beide gevallen wordt er een volledig nieuw besturingssysteem geïnstalleerd. Dus, eerst een backup maken met iTunes (of iCloud), dan updaten en dan de backup terugzetten.
  #5  
Oud 15-02-13, 21:26
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik heb gisteren de update gedaan en meteen weer de jailbreak gedaan. Werkt perfect.Nu moeten ze het hier alleen nog ff mogelijk maken dat ik in mijn profiel aan kan geven dat ik op 6.1.1 draai.
  #6  
Oud 15-02-13, 22:24
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Al voordelen gezien Corne ? Of nadelen / dingen die niet werken of slechter gaan ?
  #7  
Oud 15-02-13, 22:45
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Jlauncher ondersteund het niet meer om muziek aan te sturen.

Dat is het enigste nadeel dat ik persoonlijk heb kunnen vinden.
  #8  
Oud 16-02-13, 00:12
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

Hmm ik ben een gehele noob wat betreft jailbreak/iphone ik krijg dus een melding nieuwe update voor mijn iphone 6.1.1. Kan ik deze update gewoon uitvoeren en werkt dan de huidige jailbreak nog of moet ik opnieuw jailbreaken? kan dat met de huidige versie van jailbreak of moet ik ook daar een nieuwe versie voor hebben? Zoja waar haal ik die vandaan ? Is het overigens noodzakelijk om te updaten naar 6.1.1?
  #9  
Oud 16-02-13, 00:16
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Updaten naar iOS 6.1.1 is niet noodzakelijk. Als je update wordt je firmware vervangen. Dat betekent dst je geen jailbreak meer hebt. Opnieuw jailbreaken die je dan met Evasi0n. Gewoon googlen.
  #10  
Oud 16-02-13, 00:32
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

ok bedankt, laat ik hem nog even zo staan. vooralsnog tevree hoe het werkt, mijn insteek is als iets goed loopt niks aan doen.
  #11  
Oud 16-02-13, 00:34
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

iOS 6.1.1 is gemaakt om de "bug" die bij sommige gebruikers de batterij sneller laat leeg lopen op te lossen.
  #12  
Oud 16-02-13, 01:05
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie715 Bekijk bericht
iOS 6.1.1 is gemaakt om de "bug" die bij sommige gebruikers de batterij sneller laat leeg lopen op te lossen.
Dat probleem heb ik dus. Stand by alles ok met batterij, maar als ik een game speel of op internet ga, dan gaat de batterij veel minder lang mee dan vroeger. Ik hoop dag het met de update opgelost is.

Dus als ik gewoon update zonder te restoren en opnieuw jailbreak kan het niet kwaad? Er blijven geen 'slechte bestanden'van de vorige jailbreak na? Of van de jailbreaktweaks die er op stonden(en er met de update wel opnieuw zouden komen?
  #13  
Oud 16-02-13, 01:13
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Je batterij zou dan minder snel leeg gaan ja. Als je doet updaten blijven er geen tweaks achter van de jailbreak. Verder raad ik je deze instellingen aan voor het maximum uit je batterij te halen:
Licht helemaal donker
Bluetooth uit
Apps niet in d background laten runnen.
  #14  
Oud 16-02-13, 01:40
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie715 Bekijk bericht
Je batterij zou dan minder snel leeg gaan ja. Als je doet updaten blijven er geen tweaks achter van de jailbreak. Verder raad ik je deze instellingen aan voor het maximum uit je batterij te halen:
Licht helemaal donker
Bluetooth uit
Apps niet in d background laten runnen.
Sluit altije alle apps af. Bluetooth altijd uit. Licht staat ietsje over de helft
  #15  
Oud 16-02-13, 01:51
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Licht niet aan de software dan. Ik adviseer je licht naar 1/8 te doen. Als ik mijn licht op de helft zet ben ik binnen half uur weer aan de oplader. Ik kijk nu al 2 uur TV via me iphone en zit nog op 68%
  #16  
Oud 16-02-13, 02:01
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie715 Bekijk bericht
Licht niet aan de software dan. Ik adviseer je licht naar 1/8 te doen. Als ik mijn licht op de helft zet ben ik binnen half uur weer aan de oplader. Ik kijk nu al 2 uur TV via me iphone en zit nog op 68%
Licht heeft altijd op zelfde gestaan en bij vroegere iOS had ik dit niet... Licht dus niet aan het licht
  #17  
Oud 16-02-13, 02:24
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Probeer dan maar te updaten. Hier is de Unthethered jailbreak voor alle versies van iOS 6 te vinden. http://evasi0n.com/
  #18  
Oud 16-02-13, 09:10
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Updaten/herstellen is ongeveer hetzelfde. In beide gevallen wordt er een volledig nieuw besturingssysteem geïnstalleerd. Dus, eerst een backup maken met iTunes (of iCloud), dan updaten en dan de backup terugzetten.
Dat zou ik toch sterk betwijfelen .

Bij een herstel wordt het volledige besturingssysteem er opnieuw opgezet , waar bij een update enkel de nodige bestanden worden vervangen en/of bestanden worden bijgevoegd.
  #19  
Oud 16-02-13, 09:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht
Dat zou ik toch sterk betwijfelen .

Bij een herstel wordt het volledige besturingssysteem er opnieuw opgezet , waar bij een update enkel de nodige bestanden worden vervangen en/of bestanden worden bijgevoegd.
Een OTA update is een Delta-update met alleen maar de wijzigingen. Met iTunes werkt dat iets anders.
  #20  
Oud 16-02-13, 12:33
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Dan moet dit de juiste werkwijze zijn :
- Cydia apps backuppen met Open Backup
- Iphone backuppen met Itunes (verbinden met je pc)
- Update bevestigen in Itunes
- Jailbreaken met evasi0n
- Open Backup installeren in Cydia
- Restoren vanuit Open Backup

Kan iemand misschien bevestigen dat dit de beste manier is om het gedaan te krijgen ? Zijn er dan nog dingen die je kwijt bent, behalve misschien de layout van je Springboard ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.