//

Evasi0n related : niet meer mogelijk om te bellen?

Evasi0n related : niet meer mogelijk om te bellen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Om even met de deur in huis te vallen : heb Evasi0n 1.0 onmiddellijk gelanceerd op een gloednieuwe iPhone 5 (zaterdag gekocht en maandag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-13, 15:45
echdareez echdareez is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Question Evasi0n related : niet meer mogelijk om te bellen?

Hi,

Om even met de deur in huis te vallen : heb Evasi0n 1.0 onmiddellijk gelanceerd op een gloednieuwe iPhone 5 (zaterdag gekocht en maandag was 'm jailbroken) en alles loopt nogal gesmeerd. Ook ondertussen 1.0.2 via Cydia binnengekregen...

Maar ik heb toch iets "raars" opgemerkt : ik merk namelijk dat ik soms niet meer kan bellen en dat ik eens moet rebooten eer ik terug calls kan ontvangen (of uitgaande nummers kan bellen). Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Weet niet als dit van belang is maar ik zit dus bij Telenet (Belgische provider). Het gekke is : ik zie wel een volle "connectie"-bar links en ik kan ook probleemloos surfen op 3G maar bellen is dus onmogelijk zodra het probleem optreedt.

Wat valt er nog te zeggen : de reden van de JB v mijn iPhone 5 was de mogelijkheid om te "themen" dus ik heb mijn iPhone5 serieus getweaked met nieuwe graphics (eigen creaties) en fonts en respring na elke verandering. Misschien dat de "resprings" er iets mee te maken hebben?

Bedankt alvast!
/dimi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen jurrian Jailbreak 2 10-02-13 15:16
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? Elfje76 iPhone Apps 0 02-11-11 22:14
Na gebruiken BossPrefs bellen niet meer mogelijk? Janner Jailbreak apps en thema's 5 09-02-09 18:17
Bellen niet mogelijk mvveelen iPhone algemeen 7 30-12-08 11:02
Bellen en ophangen niet meer mogelijk. t!mmy iPhone algemeen 3 24-08-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.