//

wat betekent 'this device is in the pending TSS queue'

wat betekent 'this device is in the pending TSS queue' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb onlangs mijn nieuwe iPhone 5 gejailbreakt die ik had gekregen van de reparatiedienst. ik ben gewoon om de firmware's te zien van boven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-13, 17:22
Norik9894 Norik9894 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 10
Standaard wat betekent 'this device is in the pending TSS queue'

ik heb onlangs mijn nieuwe iPhone 5 gejailbreakt die ik had gekregen van de reparatiedienst. ik ben gewoon om de firmware's te zien van boven in cydia. maar nu staat er 'this device is in the pending TSS queue'. Is dat erg? ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. ik heb 4 iDevices gehad en allemaal gejailbreakt maar zoiets niet gezien.

Groetjess
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone in pending tss queue evdpol Jailbreak 4 30-06-12 10:35
iPhone: Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue jordy a te c Jailbreak 20 09-05-11 09:08
Pending TSS request. Hoe lang? egidius Jailbreak apps en thema's 2 26-12-10 17:20
Wat betekent dit? ReneJongsma Archief 1 13-10-10 18:41
wat betekent dit? MCMRTN Jailbreak 3 15-06-10 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.