//

iPad 4 WiFi update met ipsw via iTunes

iPad 4 WiFi update met ipsw via iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wist niet of ik dit in de iPad sectie of JB sectie moest zetten, so here we go. Ik heb een iphone, en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-04-13, 01:21
Donkeh Donkeh is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 46
Standaard iPad 4 Wi-Fi update met ipsw via iTunes

Ik wist niet of ik dit in de iPad sectie of JB sectie moest zetten, so here we go.

Ik heb een iphone, en heb dus al meerdere malen een update doorgevoerd via een gedownloade ipsw (shift+op herstel klikken terwijl in DFU mode)

Sinds vandaag heb ik een iPad 4 64Gb Wi-Fi gekocht en die stond op iOS 6.0, dus wilde ik die naar 6.1.2 brengen (omdat 6.1.3 nie kan ge-JB'd worden)
Daarom heb ik de ipsw gedownload (iPad3,4_6.1.2_10B146_Restore.ipsw) en terug m'n firewall afgezet, en de shift/herstel in DFU. Maar deze keer kreeg ik de errorcode 3194. Als oplossing krijg ik....wat ik net gedaan had lol.

Iemand een oplossing aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donkeh Bekijk bericht
Iemand een oplossing aub?
Een iPad 4 kan men alleen maar updaten naar een firmware die Apple ondertekend en dat is nu iOS 6.1.3. Dus, dat wat jij wil kan niet.

Als je het ding wil jailbreaken zal je iOS 6.0 moeten gebruiken andere mogelijkheden zijn er niet.
  #3  
Oud 10-04-13, 12:14
Donkeh Donkeh is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 46
Standaard

Dacht al dat het zoiets ging zijn...Maar ik wilde zeker zijn, omdat ik niet downgrade, maar toch upgrade eigenlijk hé...Bedankt voor de hulp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iPad 4 kan men alleen maar updaten naar een firmware die Apple ondertekend en dat is nu iOS 6.1.3. Dus, dat wat jij wil kan niet.

Als je het ding wil jailbreaken zal je iOS 6.0 moeten gebruiken andere mogelijkheden zijn er niet.
  #4  
Oud 10-04-13, 12:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donkeh Bekijk bericht
Maar ik wilde zeker zijn, omdat ik niet downgrade, maar toch upgrade eigenlijk hé...Bedankt voor de hulp
Downgrade of upgrade is hetzelfde. Je tracht een firmware te installeren die Apple niet meer ondertekend. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes maakt verbinding met itunes store na update 10.5 cheekyboy iTunes 5 16-04-12 22:05
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
iPhone: update naar IPSW file 4.0.1 dropke Jailbreak 0 06-09-10 11:21
Geen .ipsw in de ipsw file Poky Archief 5 25-06-09 20:53
Mac OS X: iTunes ziet ipsw file niet Meneer Guggenheimer iTunes 3 23-01-08 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.