//

UIKit.framework deels weggegooid

UIKit.framework deels weggegooid discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Recent heb ik Live Battery Indicator geinstalleerd. Mooie mod, maar ik vond de batterij met de nummers er IN mooier. Helaas is deze alleen via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-13, 14:38
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard UIKit.framework deels weggegooid

Recent heb ik Live Battery Indicator geinstalleerd. Mooie mod, maar ik vond de batterij met de nummers er IN mooier. Helaas is deze alleen via Winterboard aan te zetten, en mijn iPod heeft zonder Winterboard al te weinig RAM, dus wou ik het handmatig kopieren.

Met iFile heb ik de themamap Com.apple.uitkit hernoemd naar UIKitTools.framework en deze gekopieerd naar /system/library/frameworks. IFile kwam netjes met de melding of ik het wou overschijven en dat liet ik het doen.

Waar ging het mis?

Ik was gewend, als Windows ditzelfde vroeg, dat de twee mappen zouden worden samengevoegd. Dus dat alle plaatjes van het Winterboard-thema bij de rest kwamen. Wat iFile deed was de inhoud van de hele map vervangen door enkel de Winterboard bestanden. Nu ontbreekt de rest dus wat ervoor heeft gezorgd dat de iPod praktisch onbruikbaar is geworden.

Kan ik deze bestanden ergens downloaden of van iemand anders (iPod touch 4g, 6.1) lenen?

Herstellen:
a) heb ik geen zin in
b) is teveel risico dat het met iFaith mislukt, dan moet ik 6.1.3 of een oudere versie gaan installeren wat ik ook niet wil hebben.
c) is misschien niet nodig?

Daarnaast heb ik via de PC (iFunbox) gezien dat de bestanden NIET in de prullenbak van iFile zijn beland. De Prullenbak had ik waarschijnlijk niet ingeschakeld.

Graag bedankt voor de hulp !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-13, 18:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het probleem schijnt 'opgelost' te zijn, dus dit topic kan dicht

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's per ongeluk weggegooid Marielle2 iPhone algemeen 2 31-08-12 18:12
Iphone krijgt nieuwe gebruiker, deels terug naar fabriek ins. deels bewaren daaf iTunes 8 01-08-10 10:21
Vind map TelephonyUI.framework niet! Schepe iPhone algemeen 5 07-01-10 19:32
Celestial.framework map onvindbaar jurben33 Archief 1 05-11-09 22:36
.NET Framework 2.0 probleem lukah iPhone algemeen 2 12-08-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.