//

Help, cadeautje oma (iphone 3) werkt niet

Help, cadeautje oma (iphone 3) werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb op marktplaats een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-13, 16:18
Marjolein1986 Marjolein1986 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard Help, cadeautje oma (iphone 3) werkt niet

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Ik heb op marktplaats een Iphone 3 gekocht als cadeau voor mijn oma. Wij willen graag contact met haar, en ik had gedacht dat we zo konden Whats appen. Maar helaas....................... de versie van de telefoon was te oud en er kon geen whats app en ook geen facebook op (ook dat heeft ze )

Toen dacht ik, ik ga googlen........ Geprobeerd te "jailbreaken", ook dat is denk ik mislukt..........

De telefoon geeft nu alleen aan " Plaatje van stekkertje en daarbij 'Itunes'".
Als ik hem aansluit geeft hij aan dat hij in de herstelmodus is, en dat ik hem eerst moet herstellen. Vervolgens klik ik op herstellen, en dan geeft hij aan "Iphone kan niet worden hersteld, het apparaat is niet gevonden".

Kan iemand me helpen? En zo ja, graag een beetje in Jip en Janneke taal, ik ben namelijk een vrouw en blond

dank vast!!

Groet Marjolein
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-13, 18:13
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Zet de iPhone eens in DFU-modus (in de iPhoneclub Wiki wordt dit stap voor stap uitgelegd). en probeer dan nog eens te herstellen/jailbreaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Exchange (OMA) en TaskTask probleem Roccade iPhone algemeen 2 12-05-11 11:44
MS Exchange 2003 (OMA) & iphone probleem Roccade iPhone algemeen 63 18-04-11 22:12
Muziek: .oma omzetten naar mp3 op een mac martijnvw82 Muziek, foto & video 2 27-03-11 23:08
Oplossing Exchange 2003 (OMA) met SSL coolhva iPhone algemeen 1 19-08-10 10:51
Een cadeautje voor een ontwikkelaar totalition Ontwikkelen voor iOS 12 12-07-09 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.