//

iPhone 5 en iPad 3de gen twee kleine Jailbreak vragen

iPhone 5 en iPad 3de gen twee kleine Jailbreak vragen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag allemaal, Ik zit met een vraag die ik in ieder geval niet helemaal duidelijk krijgt. Ik heb pas een iPhone 5 gehaald, maar helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-13, 10:31
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Question iPhone 5 en iPad 3de gen twee kleine Jailbreak vragen

Goededag allemaal,

Ik zit met een vraag die ik in ieder geval niet helemaal duidelijk krijgt. Ik heb pas een iPhone 5 gehaald, maar helaas stond hier al automatisch ios 6.1.3 op. Nou wilde ik hem gaan unthetherd jailbreaken, maar helaas dat lukt natuurlijk niet meer.

Als het goed is, is het ook niet mogelijk om te downgrade naar ios 6.1.2, omdat het een iPhone 5 is??? iPhone 4 kon het volgens mij wel maargoed, ik vind hier en daar wel forums/topics waarin mensen zeggen dat het kan en vandaar ook de verwarring. Ik heb namelijk geen zin om allerlei software (troep) te installeren wat alleen maar gemaakt is voor reclame.

Dus hierbij m'n vraag, is het als nog mogelijk om m'n iphone 5 op de één of andere manier te jailbreaken? Ik ga der niet helemaal vanuit, maar wellicht hebben jullie nog een maniertje en anders is het vooral duidelijk dat ik niets meer hoeft te proberen.

Alvast bedankt,
Groetjes, LageTrial


PS: Klein vraagje nog over m'n iPad.
Ik heb een iPad 3de gen 16GB ios: 6.1.2 - Die heeft wel een jailbreak, maar dit was voor de optie om films te bekijken via usb met de camera connection kit. Nu hoeft het niet meer en wil ik hem weer stabiel op ios 6.1.4 laten draaien. Alleen als ik hem naar een update van ios laat zoeken blijft hij onwijs lang zoeken zonder resultaat. Ik kan hem een uur laten zoeken maar er gebeurt niets.

Via iTunes ook geprobeert, alleen dan duurt ios 6.1.4 bijna 3 uur om te downloaden! Ik weet dus niet precies waar dat aan ligt, maar ik denk ik stel de vragen in 1 topic, want het zijn maar kleine vraagjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-13, 10:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LageTrial Bekijk bericht
Dus hierbij m'n vraag, is het als nog mogelijk om m'n iphone 5 op de één of andere manier te jailbreaken?
En hier het antwoord: een iPhone 5 met iOS 6.1.3 of hoger kan men niet jailbreaken. Niet tethered en niet untethered. Downgraden is ook niet mogelijk.

Voor de iPad 3 is er geen iOS 6.1.4, alleen maar voor de iPhone 5. Omdat die iPad een jailbreak heeft kan je alleen maar met iTunes herstellen naar iOS 6.1.3.
  #3  
Oud 18-05-13, 13:34
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Oke bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik m'n iphone dan ook aar geupdate naar 6.1.4.

De iPad daarentegen draaide idd eerst op 6.1.2 met jaibreak. Ik wil de jailbreak eraf en hem dus update naar 6.1.3. Ik heb het gedaan via itunes, dan krijg je de melding: er is een update beschikbaar, download en configureren? Heb ik ja gekozen.

Maar nu duurt dat 12 uur! En na een hlaf uur ong zegt tie: verbinding is gebroken ofzo en dan moet ik weer helemaal opnieuw Wat kan ik daartegen doen?
  #4  
Oud 18-05-13, 14:33
luidje luidje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LageTrial Bekijk bericht
Oke bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik m'n iphone dan ook aar geupdate naar 6.1.4.

De iPad daarentegen draaide idd eerst op 6.1.2 met jaibreak. Ik wil de jailbreak eraf en hem dus update naar 6.1.3. Ik heb het gedaan via itunes, dan krijg je de melding: er is een update beschikbaar, download en configureren? Heb ik ja gekozen.

Maar nu duurt dat 12 uur! En na een hlaf uur ong zegt tie: verbinding is gebroken ofzo en dan moet ik weer helemaal opnieuw Wat kan ik daartegen doen?
Beter download je 6.1.3 of felixbruns.de dacht ik of check google 'felixbruns' voor de ipad 3. Jendownload dan de file los. Je moet je ipad dan in dfu zetten. Check google hoe da moet en dan handmatig de ipsw 6.1.3 erin zetten. D ben je in 10min klaar.

Xx
  #5  
Oud 18-05-13, 16:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luidje Bekijk bericht
Beter download je 6.1.3 of felixbruns.de dacht ik of check google 'felixbruns' voor de ipad 3.
Daar heb je Felix Goegel niet voor nodig

Download iOS firmwares, jailbreak tools and more
  #6  
Oud 18-05-13, 18:46
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Bedankt voor de tip, alleen er is alweer iets wat het helaas tegen houdt. Ik heb dan IOS 6.1.3 voor de ipad 3 gedownload, maar dat duurt weer 3 uur! Ik weet echt niet wat er aan de hand is. M'n internet verbinding is niets mis mee.
  #7  
Oud 18-05-13, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LageTrial Bekijk bericht
maar dat duurt weer 3 uur! Ik weet echt niet wat er aan de hand is. M'n internet verbinding is niets mis mee.
Drie uur is wel heel lang voor een bestandje van 1.1 GB. Met jouw Internetverbinding zal wel niets aan de hand zijn. Misschien wel met de verbinding tussen PC en router. Is die PC bedraad of draadloos verbonden met de router?
  #8  
Oud 18-05-13, 19:19
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Trouwens ook die geeft aan na een paar minuten: mislukt - netwerkfout. De PC zelf is draadloos verbonden en er draait windows 8 op.
  #9  
Oud 18-05-13, 19:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LageTrial Bekijk bericht
De PC zelf is draadloos verbonden en er draait windows 8 op.
Dan ga de reden van de problemen maar in de Wi-Fi verbinding zoeken. Sluit de PC met een Ethernetkabel aan de router aan en download het ipsw iOS 6.1.3 bestand, dan kan je tenminste verder.

En als je het juiste bestand al gedownload hebt dan kijk na of het hosts bestand niet verknoeid is. Zet ook alle virusscanners, firewalls, defenders, enz.. uit.
  #10  
Oud 18-05-13, 20:27
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Ik heb via m'n laptop maar even gedownload, en dit lukte gelukkig wel! Via shift + herstel op itunes de update weten erop te zetten. iPad is hersteld alleen ik zie dat ik de apps wel weer met de hand terug moet zetten/downloaden -_-
  #11  
Oud 18-05-13, 20:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Goed zo. Het is ook beter dat je geen backup met jailbreak restanten terugzet. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paar kleine vragen m.b.t. iPhone 4s (Data, sim, pin) Jelphone iPhone algemeen 5 16-11-11 19:50
iPad: twee vragen napoleon63 Jailbreak 5 19-07-11 22:49
Ouders overhalen + enkele kleine vragen Clemenza Archief 10 29-07-09 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.