4S Jailbreak 5.1.1 naar 6.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb in het verleden voor de eerste keer een iphone 4s gejailbreakt. Toen had ik 5.1.1 erop staan en sindsdien niet meer geupdate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S Jailbreak 5.1.1 naar 6.1.2
Hallo, ik heb in het verleden voor de eerste keer een iphone 4s gejailbreakt. Toen had ik 5.1.1 erop staan en sindsdien niet meer geupdate omdat ik niet goed wist hoe het moest. Echter ben ik nu research gaan doen en wil mijn iphone 4s updaten naar 6.1.2 omdat dit de laatste versie is waar een jailbreak op werkt. Het probleem is echter dat 6.1.3 in itunes uit is. Maar zou het toch mogelijk kunnen zijn op de volgende manier?:
Restore iphone in itunes door SHIFT (windows) in te drukken en dan op restore in itunes klikken? Hierdoor zou ik dus 6.1.2 op mijn computer kunnen lokaliseren en als het goed is zet die mijn iphone dan terug, maar met de nieuwe versie 6.1.2 Daarna gewoon met evasi0n jailbreaken en that's it? Als ik belangrijke stappen vergeten ben, of er een betere manier is laat het me weten. Alle hulp is welkom Alvast bedankt, Roel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is op geen enkele manier mogelijk om een iPhone 4S nog te updaten of te herstellen naar iOS 6.1.2. Écht absoluut onmogelijk.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie timosha,
dus ik kan concluderen dat het (voorlopig) niet meer mogelijk is om een iphone 4s van 5.1.1, hoe dan ook naar een 6.x.x versie te krijgen die te jailbreaken is? Het enige dat kan is naar 6.1.3 in itunes wat dus als gevolge heeft: geen jailbreak? |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat het voorlopig is, eerder definitief. Ofwel blijft die iPhone op iOS 5.1.1, met jailbreak, ofwel op iOS 6.1.3, zonder jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het toch niet kunnen laten om nog even verder research te doen en dat heeft mij een programma opgeleverd genaamd: iFaith.
Hiermee heb ik cydia kunnen uitlezen en zie staan dat daarin SHSH blobs van 6.0.1 opgeslagen staan. Klopt het dat ik hiermee toch naar 6.0.1 kan up(down)graden? en daarvoor alsnog een jailbreak kan uitvoeren? |
|
||||
|
||||
Nee, dat klopt niet.
(zie post 2).
|
|||
|
|||
Ok jammer, dan laat ik het erbij zitten, bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? | gserban | Jailbreak | 5 | 11-11-10 09:44 |
iPhone: Iphone 3g 2.1 jailbreak naar fw upgrade 2.2 jailbreak | ozzyfrozzy | Jailbreak | 18 | 21-03-09 15:02 |
|
|