//

3G iphone jailbreak oude whatsup

3G iphone jailbreak oude whatsup discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een beginner en heb dit toestel van mijn dochter gekregen om te whatsappen met haar. Na aankoop bij itunes kwam ik achter de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-13, 14:51
klein245 klein245 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard 3G iphone jailbreak oude whatsup

Ik ben een beginner en heb dit toestel van mijn dochter gekregen om te whatsappen met haar. Na aankoop bij itunes kwam ik achter de problematiek nieuwe versie versus oude versie whatsapp. Ik heb whatsapp versie 2.8.4 (oude versie voor 3G iphone) gedownload.
Deze in itunes de meest recente whatsapp laten vervangen.
Bij installatie geeft itunes aan dat adres niet kan worden gevonden (dus error).
Nu lees ik overal om jailbreakme te gebruiken om dit te omzeilen. Maar dit lukt mij niet (oude versie jailbreakme niet voor 3G).
Weet iemand wat ik verkeerd doe en zo ja hoe kan ik zorgen dat e.e.a. wel gaat werken ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-13, 15:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in het onderstaande, heel lange, topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsup installeren op oudere iOS versie soCool iPhone Apps 0 02-11-11 02:04
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom Darksite Jailbreak 1 30-01-11 18:18
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom Pelle4495 Jailbreak 7 30-07-10 12:10
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 cobra88 Jailbreak 1 18-07-10 14:19
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS van 3.1.3 met spirit naar ios 4.0 (oude iBoot) bartsmit85 Jailbreak 7 05-07-10 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.