//

Zekerheid gevraagd over JB op 6.1.3

Zekerheid gevraagd over JB op 6.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, ik heb zonet een, denk ik, een succesvolle tethered 6.1.3 JB uitgevoerd met Sn0wbreeze v2.9.14 nadat de zaak met RedSnow helemaal in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-13, 17:41
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard Zekerheid gevraagd over JB op 6.1.3

Hoi iedereen,

ik heb zonet een, denk ik, een succesvolle tethered 6.1.3 JB uitgevoerd met Sn0wbreeze v2.9.14 nadat de zaak met RedSnow helemaal in de prak gedraaid was waardoor mijn iPhone4 in een soft DFU vast zat.
Met iTunes herstellen naar 6.1.3 lukte dan weer niet vanwege een error 1600 tijdens het herstellen. Ook de hosts file aanpassen bracht geen soelaas.

Uiteindelijk heb ik met het aanmaken van een custom ipsw 6.1.3 in Sn0wbreeze mijn toestel weer tot leven gekregen, alles werkt terug, ik zie het Cydia logo maar als ik er op klik floept het meteen weer weg.

Nu ... mijn toestel is weer bruikbaar, was nodig, en ik durf eerlijk gezegd er nu effe niet verder mee experimenteren om door een reboot Cydia werkende te krijgen. Ik heb mijn foon echt wel nodig dit weekend dus vooraleer ik er terug eens mee aan het experimenteren ga .... ik veronderstel dat ik hem nu dus bij een reboot aan mijn laptop zal moeten hangen maar met wat .... Sn0wbreeze of Redsnow

Sorry als ik hier en daar onzin vertel, mijn hoofd is effe dol gedraaid ... ik ben al tevreden dat mijn iPhone toch al weer bruikbaar is ... oef.

edit:
effe terug chilled en wat begin zoeken ...
Blijkbaar is het zo dat om bij reboot thetered terug te kunnen opstarten en Cydia werkend te krijgen iBooty nodig is.
Snowbreeze heeft dit tijdens zijn acties geinstalleerd op je desktop.
Ik ga er mij voorlopig nog niet aan wagen ... mijn iPhone werkt terug prima en ik wil het nu effe wel zo houden

Laatst gewijzigd door Xplod; 13-06-13 om 19:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mes in zorg, overheid en sociale zekerheid. iWiefring Chat en geruchten 1 08-11-12 09:41
info gevraagd martijnkruis iPhone algemeen 2 12-07-12 09:41
iPhone: Voor de zekerheid ThomasdB Jailbreak 0 21-03-10 14:51
voor de zekerheid Maartendj Archief 1 01-08-08 15:53
Voor de zekerheid. Roeldinho Archief 1 31-03-08 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.