//

Terugzetten reservekopie na jailbreak

Terugzetten reservekopie na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ingeleverd waar eerder een jailbreak opstond. Ik had een jailbreak op 6.1.2 maar had stof achter mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-13, 15:32
daantjee daantjee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard Terugzetten reservekopie na jailbreak

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ingeleverd waar eerder een jailbreak opstond.
Ik had een jailbreak op 6.1.2 maar had stof achter mijn cameralens dus besloten om hem te upgraden naar 6.1.4 en hem voor garantie in te leveren.

Nu twijfel ik een beetje of ik het wel goed heb gedaan:
Ik heb eerst mijn iPhone naar 6.1.4 geupgrade en daarna gesynchroniseerd van een reservekopie die iTunes op 6.1.2 had gemaakt. Toen deze reservekopie werd gemaakt stond de jailbreak er nog wel op.

Nu had ik geen cydia meer en al mijn apps die ik had met m'n jailbreak had geinstalleerd zijn weg. Zijn er nu geen sporen van de jailbreak meer te bekennen door de technici van apple?

Mvg,
Daantjee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 15:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantjee Bekijk bericht
Zijn er nu geen sporen van de jailbreak meer te bekennen door de technici van apple?
Na het terugzetten van een backup met jailbreak restanten zijn er altijd sporen van de jailbreak. Of men daar bij Apple gaat naar zoeken is nog maar de vraag. Misschien wel als er apps crashen door die jailbreak restanten.
  #3  
Oud 01-07-13, 15:40
daantjee daantjee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Oke, fingers crossed dan maar. Anders wordt het wel een duur grapje. Ik had zelf natuurlijk ook iets zorgvuldiger moeten zijn en gewoon moeten synchroniseren als nieuwe iPhone.
Reageren

Labels
garantie, jailbreak, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
terugzetten reservekopie foontje iPhone algemeen 0 26-02-12 00:36
Reservekopie terugzetten bengt iPhone algemeen 0 27-08-11 12:39
Terugzetten reservekopie Arend iPhone algemeen 8 15-03-11 15:22
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? jeroenie101 Jailbreak 14 21-01-11 15:42
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.