iphone 4 blijft in herstelmode! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik probeer de iphone 4 van mjin vader te herstellen/maken. Hij gebruikt 6.1.3 en staat nu in herstelmode. Herstellen via Itunes(custom ipsw enzz) lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 blijft in herstelmode!
Beste,
Ik probeer de iphone 4 van mjin vader te herstellen/maken. Hij gebruikt 6.1.3 en staat nu in herstelmode. Herstellen via Itunes(custom ipsw enzz) lukt ook niet. Nou probeer ik hem in DFU mode te krijgen maar dit lukt/kan gewoon niet. Hij laat constant het usb kabeltje>Itunes zien, en schakelt hier steeds weer in terug, ook als ik de DFU regeltjes volg.. Ik heb alles geprobeerd. maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij in DFU mode komt? Alvast bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoi,
is het met de echte modem firmware (BaseBand) dus geen eerder ipad baseband geinstaleerd ? als het was eerder gejailbroken dan kun je naar bvb ios 4.1 of 4.2.1 terug te gaan dan met ultrasn0w de baseband te downgraden naar de originele dan weer 6.1.3 dan moet hij weer gewoon naar het menu activeren gaan. of probeer eerst als je wilt de baseband te downgraden in ios 6.1.3 .... Gr Laatst gewijzigd door dany1962; 13-07-13 om 00:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
EN de iPhone 4 kan ook nooit een iPad baseband hebben gehad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iphone is niet gejailbreaked. Er staat ios 6.1.3 op. Iemand die weet wat te doen? Heb al honderden dingen geprobeerd.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijft in herstelmode staan | Henksat | iPhone algemeen | 14 | 26-07-11 00:55 |
Iphone in herstelmode - HELP! -- | Wagneriski | iPhone algemeen | 28 | 07-04-11 17:37 |
iPhone 3G jailbreaked blijft hangen in herstelmode | tarik93 | iPhone algemeen | 8 | 20-03-11 11:19 |
iphone in herstelmode | kamran1923 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-11 15:52 |
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan | juliens666 | Archief | 20 | 31-01-10 20:56 |
|
|