//

iPad 3 Wi-Fi vast in boot met laad balkje

iPad 3 Wi-Fi vast in boot met laad balkje discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben hessel en ben nieuw op dit forum dus als ik iets fout doe dan heb ik een reden Maar even to the ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-13, 19:18
HesselTjeersdsma HesselTjeersdsma is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Post iPad 3 Wi-Fi vast in boot met laad balkje

Hallo!

Ik ben hessel en ben nieuw op dit forum dus als ik iets fout doe dan heb ik een reden

Maar even to the point.
Mijn gejailbreakte iPad wil niet meer opstarten dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een te fixen.
Het betreft een iPad 3 Wi-Fi (eerste met retina scherm) met 32 Gb opslag met een gejailbreakte ios 6, ik weet niet precies welke versie van ios 6 :$.

Lange tijd ging het goed met mijn jailbreak, nooit problemen gehad tot aan gisteren. Het begon nadat ik een film naar mijn iPad had gekopieerd via iFunbox die net te groot was voor mijn geheugen dus al het geheugen van de iPad vulde.
Verder nooit problemen gehad met iFunbox. Toen ik een andere film wilde afspelen via XBMC wilde deze app niet openen, hierna heb ik andere apps geprobeerd maar die wilden ook niet starten. Ook werden alle app icoontjes (behalve die van apple) wit.
Nadat ik dit gezien had wilde ik even respringen via NCSettings in de notificatie balk. Alleen er was geen NCsettings meer. Toen probeerde ik mijn iPad opnieuw op te starten alleen ik kwam niet verder dan een apple tekentje met een laad balkje er onder(zie foto in bijlage). Dit is nog steeds waar ik ben.
Ik kan nog in mijn bestanden komen met iFunbox (behalve bij de File Sharing, als ik daar op klik dan crasht ifunbox) en de tweak F.lux veranderd nog steeds de schermtemperatuur.
Itunes herkent de iPad alleen nog maar in dfu mode anders geeft hij een onbekende fout(0xE8000024). Restoren in dfu is voor mij echt de laatste hoop omdat er veel belangrijke data opstaat.
Als restoren het enige is wat ik kan doen dan, is het dan mogelijk dat ik een oudere iOS installeer zodat ik die weer kan jailreaken?
Zoals ik al zei herkent itunes mijn iPad niet meer dus is het mogelijk om een backup te maken met iFunbox of andere windows software?

P.S. i.v.m vakantie kan het zijn dat ik wat laat reageer hiervoor mijn excuses.


Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen? Ik hoop het!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Hessel
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2074.jpg‎ (18,9 KB, 5x gelezen)

Laatst gewijzigd door HesselTjeersdsma; 29-07-13 om 18:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-13, 03:55
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Het is al een tijdje geleden dat je dit poste. Ik hoop anders dat het probleem voor je is opgelost.

Hoe heb je het geheugen vrijgemaakt om de film op de iPad te plaatsen? Als je dit via iFunbox gedaan heb, weet je dan ook wat precies je gedaan heb? Ik ben bang dat je lukraak systeemfiles verwijderd hebt, wat zomaar eens kan. Dit kan de oorzaak zijn van al die narigheid.

Als dit het geval is, zit er niks anders op dan hem in DFU mode herstellen via iTunes. Er zit niks anders op. Ik mag hopen dat je gebruik maakt van iCloud, zodat daar nog een reservekopie voor je wordt gemaakt. Als je ook nog gebruik maakt van iTunes kan je daar even nakijken of er nog backup bestanden zijn voor je iPad.

Misschien dat Semi-restore een oplossing is. Het herstelt je iPad naar de fabrieksinstellingen met behoud van je jailbreak op de huidige firmware...
__________________

Laatst gewijzigd door RWK; 22-08-13 om 03:59. Reden: Semi-Restore!
  #3  
Oud 22-08-13, 11:59
HesselTjeersdsma HesselTjeersdsma is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Beste RWK,

Ik heb probleem opgelost door een volledige restore te doen. Toch bedankt voor de hulp!

Mvg,

Hessel
  #4  
Oud 22-08-13, 13:13
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Prima opgelost
Reageren

Labels
ipad 3 wil niet opstarten, ipad vast in boot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? XXcindyXX iPad algemeen 13 23-11-12 11:27
iPhone 4 16GB vast op infinity boot logo Guest-20140609160419 iPhone algemeen 8 10-05-12 22:35
Rood balkje in Itunes bij de iPad eighty--one iPad algemeen 7 24-08-10 11:00
een raar balkje met tekens onder me apps mykey73 Jailbreak apps en thema's 2 05-02-10 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.