//

iPhone met jailbreak backuppen

iPhone met jailbreak backuppen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, IK had even een vraagje. IK heb een iPHone 5 en die laad niet meer goed op, heeft te maken met de connector binnenin, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-13, 16:16
patrickstorteboom patrickstorteboom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard iPhone met jailbreak backuppen

Hallo,

IK had even een vraagje.

IK heb een iPHone 5 en die laad niet meer goed op, heeft te maken met de connector binnenin, komende vrijdag ga ik hem naar de winkel brengen voor garantie, aangezien ik dat nog heb. Nou heb ik hem ge-jailbreaked en wil ik graag weten hoe dat gaat met backuppen.

Ik doe een systeemreset als ik hem bij de shop aanbied, zodat ie schoon leeg is en de jailbreak eraf, dit gaat me wel lukken. Enkel zou ik graag willen weten hoe het zit met de backup:

KAn ik hem gewoon met iTunes een backup laten maken en dat ik later alles terug kan zetten, of lukt dat niet, het is geen probleem als de jailbreak eraf gaat of de jailbroken apps.

IK heb ook al verder op internet gekeken maar daar kon ik niet echt iets duidelijks vinden. ALvast bdankt voor het antwooerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-13, 16:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickstorteboom Bekijk bericht
Ik doe een systeemreset als ik hem bij de shop aanbied, zodat ie schoon leeg is en de jailbreak eraf, dit gaat me wel lukken. Enkel zou ik graag willen weten hoe het zit met de backup:
Dat gaat inderdaad lukken met iTunes en dan komt er iOS 6.1.4 op die niet meer te jailbreaken is. Een system reset op de iPhone zelf is niet mogelijk met een jailbreak.

Je kan nu een backup maken met iTunes. Maar die backup zet je beter niet terug op een iPhone 5 met iOS 6.1.4 aangezien die backup vol zit met jailbreak restanten. Restanten die eventueel problemen kunnen veroorzaken.
  #3  
Oud 19-08-13, 16:29
patrickstorteboom patrickstorteboom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

HEt is toch ook mogelijk om de jailbreak eraf te halen, als ik daarna een backup maak kan ik hem dan wel restoren op mijn telefoon zodra ik hem terug heb?
  #4  
Oud 19-08-13, 16:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickstorteboom Bekijk bericht
HEt is toch ook mogelijk om de jailbreak eraf te halen, als ik daarna een backup maak kan ik hem dan wel restoren op mijn telefoon zodra ik hem terug heb?
Een jailbreak verwijderen met een iTunes herstel is mogelijk. Een jailbreak terugzetten met een iTunes restore is niet mogelijk.

Als je een backup maakt NA het herstel van de iPhone kan je die later wel terugzetten.
  #5  
Oud 19-08-13, 16:34
patrickstorteboom patrickstorteboom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

Het terugzetten van de jailbreak hoeft ook niet.

Als ik mijn iPhone nu met iTunes verbindt, en hem laat syschroniseren, dan blijven mijn gegevens en apps bewaard, behalve wat met de jailbreak te maken heeft?
  #6  
Oud 19-08-13, 16:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickstorteboom Bekijk bericht
Als ik mijn iPhone nu met iTunes verbindt, en hem laat syschroniseren, dan blijven mijn gegevens en apps bewaard, behalve wat met de jailbreak te maken heeft?
Dan blijft alles bewaard ook sommige dingen die met de jailbreak te maken hebben.

Citaat:
Maar die backup zet je beter niet terug op een iPhone 5 met iOS 6.1.4 aangezien die backup vol zit met jailbreak restanten. Restanten die eventueel problemen kunnen veroorzaken.
  #7  
Oud 19-08-13, 16:41
patrickstorteboom patrickstorteboom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

OKe, dus als ik het goed begrijp moet ik hem gewoon synchroniseren met iTunes, zodat de jailbreak eraf is en een backup maken.

Dan op mijn iPhone een systeemreset doen naar fabrieksinstellingen, inleveren en zdra ik hem terug heb zal er wel een jb voor 6.1.4 zijn en die jailbreak er ook weer op zetten, of is dat niet het beste?
  #8  
Oud 19-08-13, 16:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickstorteboom Bekijk bericht
OKe, dus als ik het goed begrijp moet ik hem gewoon synchroniseren met iTunes, zodat de jailbreak eraf is en een backup maken.

Dan op mijn iPhone een systeemreset doen naar fabrieksinstellingen, inleveren en zdra ik hem terug heb zal er wel een jb voor 6.1.4 zijn en die jailbreak er ook weer op zetten, of is dat niet het beste?
Nee je hebt het niet goed begrepen:

Citaat:
Dat gaat inderdaad lukken met iTunes en dan komt er iOS 6.1.4 op die niet meer te jailbreaken is. Een system reset op de iPhone zelf is niet mogelijk met een jailbreak.
Nogmaals, je moet herstellen met iTunes om de jailbreak te verwijderen. En een JB voor iOS 6.1.4 zal wel niet meer voor deze eeuw zijn.

Succes verder.
  #9  
Oud 19-08-13, 16:55
patrickstorteboom patrickstorteboom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

Oke, zal dat wel proberen, bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak IOS 5; eerst backuppen? DirkS Jailbreak 3 24-10-11 17:10
iPhone: Na jailbreak backuppen (?) TimTube Jailbreak 1 04-05-10 20:12
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 14:36
iphone backuppen?? mick13 Archief 2 21-10-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.