iOS6.1.3 herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S met iOS6.1.3 en zou deze graag herstellen. Dit is helaas niet meer mogelijk omdat Apple de ISPW files niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS6.1.3 herstellen
Ik heb een iPhone 4S met iOS6.1.3 en zou deze graag herstellen. Dit is helaas niet meer mogelijk omdat Apple de ISPW files niet meer tekent. Is het mogelijk iOS6.1.3 te herstellen met een jailbreak zodra de jailbreak uitkomt voor iOS6.1.3? Ik wil per sé niet updaten naar iOS7 want ik vind het erg lelijk.
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan toch herstellen op de telefoon zelf, je hebt je pc niet nodig.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, bij instellingen > algemeen > stel opnieuw in > wis alle inhoud en instellingen
Hiermee wis je alles maar blijf je op dezelfde iOS firmware 6.1.3 |
|
|||
|
|||
Mijn reden om te resetten is dat mijn batterij leeg stroomt. Verhelpt een reset op die manier dat probleem ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Indien wel dan heb je te maken met een hardware probleem. Succes |
|
|||
|
|||
Mijn zoon had ook problemen met batterij van zijn 4S ... Snel leeg. In 2 - 4 uren. Zowel met iOS6.1.3 als met iOS7. OOK GEEN JB. Heeft dus geen ruk te maken met JB!
Het kan eigenlijk niet, maar ik dacht aan memmory-of ander soort batterijeffect en ben de batterij eens wakker gaan schudden. En dat heeft geholpen . 't Was dus bij hem geen softwareprobleem (dat kan immers ook - zie tips mbt resetten op iphone zelf) - Iphone leeg getrokken tot 10% - 3x harde reset en de iphone aangelaten, totdat ie van zelf door lege batterij uitviel. - Volledig opgeladen - Daarna weer helemaal leegetrokken totdat ie uitviel Dit 3x herhaald. Daarna iedere keer de iphone gebruikt tot 10% en weer volledig opgeladen. Na 5 dagen werkt de batterij weer "als nieuw". Advies gegeven om de batterij, zo veel mogelijk, dynamisch te gebruiken en pas op te laden als de 20%-waarschuwing in beeld komt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: vwallpaper 2 ios6 | schocky | Jailbreak | 1 | 07-02-13 11:20 |
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan | mbraeke1 | iPhone algemeen | 5 | 04-10-12 21:59 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|