//

tweedehands iPhone 4 jailbreak na update naar nieuwste iOS

tweedehands iPhone 4 jailbreak na update naar nieuwste iOS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ten eerste, sorry als dit topic onduidelijk is, of als ik dom overkom, maar ik zit met een probleem. Vandaag is mijn eerste iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-13, 19:00
Greaterthingsx Greaterthingsx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Unhappy tweedehands iPhone 4 jailbreak na update naar nieuwste iOS

Goedenavond,

Ten eerste, sorry als dit topic onduidelijk is, of als ik dom overkom, maar ik zit met een probleem.

Vandaag is mijn eerste iPhone aangekomen. Het is een tweedehands iPhone 4, 16gb en afkomstig uit de UK. Toen ik hem aanzette gaf mijn SIM kaart 'no service' aan, en na wat googlen was ik ervan overtuigd dat dit kwam omdat er een oude versie van iOS op stond. Deze heb ik bijgewerkt, maar helaas, nog steeds 'no service'. Op de apple-website stond als één van de oplossingen: terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus heb ik dat geprobeerd. Ik kreeg deze melding bij het opnieuw opstarten:

SIM Not valid
The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server. This is not a hardware issue with the iPhone. Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier.

Volgens een vriend moet hij worden gejailbreaked, maar hier heb ik echt 0,0 ervaring mee. Ik heb hier al wel het één en ander gelezen over Cydia, maar ik kom op mijn iPhone niet verder dan het bovenstaande scherm, want de enige opties die het scherm geeft zijn 'retry', en dat haalt dus niks uit. Helaas heb ik ook geen idee welke provider de vorige eigenaar van de telefoon had.

Als iemand mij zou kunnen helpen, dan zou dat echt geweldig zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-13, 19:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greaterthingsx Bekijk bericht
Volgens een vriend moet hij worden gejailbreaked, maar hier heb ik echt 0,0 ervaring mee.
Softwarematig unlocken van een iPhone 4 is voltooid verleden tijd. Er zal niets anders opzitten dan een dure IMEI-unlock.
  #3  
Oud 11-11-13, 19:13
Greaterthingsx Greaterthingsx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Softwarematig unlocken van een iPhone 4 is voltooid verleden tijd. Er zal niets anders opzitten dan een dure IMEI-unlock.
Heb ik weer. :')
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Terug naar google dan maar.
Reageren

Labels
geen ervaring, iphone, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Update probleem iPhone 5 van IOS 6.1 jailbreak naar 7.0 onny0808 Jailbreak 3 19-09-13 21:26
iPhone: iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update? spectrum65 Jailbreak 11 25-03-13 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.