iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/149575-evasi0n-ios-7-0-x-jailbreak.html)

daveensannie 01-01-14 11:49

Meer mensen last dat cydia niet wil laden ? Posix nog wat geeft hij aan ...

Guest-20180925190238 01-01-14 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 943143)
Posix nog wat geeft hij aan ...

Als "hij" dat aangeeft betekent dat dat er een server (en nog wat) niet bereikbaar is.

daveensannie 01-01-14 11:56

:D hmm ok thanks, maar jij hebt er dus geen last van? btw nog een gelukkig nieuw jaar :)

Guest-20180925190238 01-01-14 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 943146)
:D hmm ok thanks, maar jij hebt er dus geen last van?

Nee, geen last van. Ik gebruik ook alleen maar de standaard Cydia repo's + die van Ryan Petrich.

FridgeNL 01-01-14 12:23

Ik gebruik de standaard Cydia repo's, die van Ryan Petrich en beta van bitesms en bij mij loopt ie niet door. Zal dus de bitesms beta repo eens verwijderen en kijken of daar het probleem ligt.

Ben trouwens wel van gedachten veranderd en weer een JB uitgevoerd nadat vanuit meerdere bronnen werd bevestigd dat de nieuwe evasi0n betrouwbaar was en vanaf versie 1.0.1 die hele Chinese zooi eruit is :d

Waar ik me toch bij elke JB weer over verbaas is het aantal mensen dat een JB uitvoert en niet echt weet waar ze mee bezig zijn, doordat het uitvoeren ervan vrij laagdrempelig is (hersenloos klikken en klaar) en niemand enige moeite neemt om in te lezen zie je een scala van topics en berichten met problemen die simpelweg te wijten zijn aan onwetendheid. Plus natuurlijk dat de meeste van deze personen alleen maar jailbreakt om pirated zooi te kunnen installeren, het eerste (onwetendheid) is te verhelpen maar bij het tweede is het vragen om problemen, die de meeste dan ook (gelukkig) krijgen.

Sinds IOS7 is jailbreaken steeds minder vaak nodig, zelf een tijdje zonder jailbreak op IOS7 gedraaid en dat beviel prima, dat ik toch jailbreak is met name te wijten aan BiteSMS en wat andere apps/tweaks, een thema vindt ik na IOS7 niet meer nodig aangezien het uiterlijk ervan mij goed bevalt. Heb nu nog helemaal niets geinstalleerd uit Cydia, wacht gewoon tot ht stof allemaal is neergedaald en ontwikkelaars de kans hebben gekregen om hun apps/tweaks up-to-date te brengen ;)

daveensannie 01-01-14 12:40

Jij hebt een 4s, de meeste tweaks werken daar volgens mij al op, alleen voor de mensen met een 5S die zullen nog wat meer geduld moeten hebben :)

FridgeNL 01-01-14 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 943151)
Jij hebt een 4s, de meeste tweaks werken daar volgens mij al op, alleen voor de mensen met een 5S die zullen nog wat meer geduld moeten hebben :)

Dat is ook pas sinds gisteren na het uitbrengen door Saurik van Cydia Substrate ;)
En ik ben maar in een heel klein aantal tweaks geïnteresseerd en daarvan zijn de belangrijkste nog niet probleemloos bruikbaar.

daveensannie 01-01-14 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 943156)
Dat is ook pas sinds gisteren na het uitbrengen door Saurik van Cydia Substrate ;)
En ik ben maar in een heel klein aantal tweaks geïnteresseerd en daarvan zijn de belangrijkste nog niet probleemloos bruikbaar.

Ah ok, nou t wachten zal vast niet lang duren :)

Guest-20180925190238 01-01-14 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 943156)
En ik ben maar in een heel klein aantal tweaks geïnteresseerd en daarvan zijn de belangrijkste nog niet probleemloos bruikbaar.

Idem dito hier met die paar dure apps/tweaks die ik gebruik. :(

hipperd 01-01-14 13:30

Iemand last van dat als je op verversen tapt, Cydia ververst maar er komen geen nieuwe wijzigingen. Mijn laatste wijzigingen zijn van gisterenavond.

daveensannie 01-01-14 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hipperd (Bericht 943167)
Iemand last van dat als je op verversen tapt, Cydia ververst maar er komen geen nieuwe wijzigingen. Mijn laatste wijzigingen zijn van gisterenavond.

Klopt, is voor de meeste ontwikkelaars ook oud en nieuw geweest :D je kan ook hier kijken
CydiaUpdates.com En dan kan je ook jezelf nog aanmelden via twitter ( als je dat gebruikt ) en krijg je netjes een tweet binnen als er een update en/of nieuwe tweak is :)

Guest-20180925190238 01-01-14 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hipperd (Bericht 943167)
Mijn laatste wijzigingen zijn van gisterenavond.

Geen last van. Hier zijn de laatste wijzigingen van 1-1-2014 08:08:37

hot12345 01-01-14 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 943156)
Dat is ook pas sinds gisteren na het uitbrengen door Saurik van Cydia Substrate ;)
En ik ben maar in een heel klein aantal tweaks geïnteresseerd en daarvan zijn de belangrijkste nog niet probleemloos bruikbaar.

er is een nieuwe versie '' evasi0n7-win-1.0.2 '' uit.

Wat zijn de verschillen?, wat is changelog?

FridgeNL 01-01-14 14:06

Voor jou zijn er geen verschillen, 1.0.2 is een update om het boot loop probleem op te lossen voor iPad 2 Wi-Fi zie o.a. Evasi0n 7 1.0.2 released, fixes iPad 2 Wi-Fi boot loop issue
Elke update van Evasi0n die voor jou relevant is, zal je via Cydia kunnen installeren ;)

hot12345 01-01-14 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 943183)
Voor jou zijn er geen verschillen, 1.0.2 is een update om het boot loop probleem op te lossen voor iPad 2 Wi-Fi zie o.a. Evasi0n 7 1.0.2 released, fixes iPad 2 Wi-Fi boot loop issue
Elke update van Evasi0n die voor jou relevant is, zal je via Cydia kunnen installeren ;)

Thanks,

Heb een vraag aan jou.. hoe kan ik de 1e x jailbreak resetten als 't ware?, zodat ik de normale bronnen en pakketten weer heb?

FridgeNL 01-01-14 16:16

DFU -> herstellen -> configureren als nieuwe telefoon -> jailbreaken.
Zelf zou ik geen gebruik maken van de reserve kopie maar alleen de belangrijke zaken via icloud opslaan en terugzetten. Denk hierbij aan contacten en foto's e.d.

hot12345 01-01-14 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 943212)
DFU -> herstellen -> configureren als nieuwe telefoon -> jailbreaken.
Zelf zou ik geen gebruik maken van de reserve kopie maar alleen de belangrijke zaken via icloud opslaan en terugzetten. Denk hierbij aan contacten en foto's e.d.

Nou dan kom je weer terug naar de normale staat. Kun je niet zodanig aanpassen of reset uitvoeren met een jailbreak dat je je jailbreak blijft behouden?

ivanhoeke 01-01-14 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 943143)
Meer mensen last dat cydia niet wil laden ? Posix nog wat geeft hij aan ...

Heb er ook last van! En als hij eindelijk is doorgelopen krijg ik ondermeer een foutmelding van repo666.ultrasnow.com.

Als ik daar ga kijken zie ik ultrasnow staan over een iphone 3g en 4.
Er is daar niks van op de iphone gezet.

Ga het is verwijderen en is zien of het laden dan nog zolang duurt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 16:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 943218)
Heb er ook last van! En als hij eindelijk is doorgelopen krijg ik ondermeer een foutmelding van repo666.ultrasnow.com.

Als ik daar ga kijken zie ik ultrasnow staan over een iphone 3g en 4.
Er is daar niks van op de iphone gezet.

Ga het is verwijderen en is zien of het laden dan nog zolang duurt!

Het laadprobleem is opgelost!
Dit verwijderen helpt raar maar waar veel : repo666.ultrasn0w.com

hot12345 01-01-14 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 943218)
Heb er ook last van! En als hij eindelijk is doorgelopen krijg ik ondermeer een foutmelding van repo666.ultrasnow.com.

Als ik daar ga kijken zie ik ultrasnow staan over een iphone 3g en 4.
Er is daar niks van op de iphone gezet.

Ga het is verwijderen en is zien of het laden dan nog zolang duurt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 16:49 ----------



Het laadprobleem is opgelost!
Dit verwijderen helpt raar maar waar veel : repo666.ultrasn0w.com

Hier heb ik ook last van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 16:56 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 943218)
Heb er ook last van! En als hij eindelijk is doorgelopen krijg ik ondermeer een foutmelding van repo666.ultrasnow.com.

Als ik daar ga kijken zie ik ultrasnow staan over een iphone 3g en 4.
Er is daar niks van op de iphone gezet.

Ga het is verwijderen en is zien of het laden dan nog zolang duurt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 16:49 ----------



Het laadprobleem is opgelost!
Dit verwijderen helpt raar maar waar veel : repo666.ultrasn0w.com

maar is dat wel een belangrijke repo dan?.

ivanhoeke 01-01-14 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 943223)
Hier heb ik ook last van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 16:56 ----------



maar is dat wel een belangrijke repo dan?.

Ik heb een iPhone 5s dus geen 4 of 3g dus voormij geen belangrijke repo want er staat ook maar 1 tweak in dus...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.