//

Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak

Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Dat had ik ook toen ik met de eerste versie had gejailbreaked, toen ik daarna opnieuw m'n tel moest jailbreaken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 02-01-14, 16:02
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Dat had ik ook toen ik met de eerste versie had gejailbreaked, toen ik daarna opnieuw m'n tel moest jailbreaken deed ik dat met de update die inmiddels was uitgekomen, en heb nu nergens last meer van
Ook met de update 1.0.1 heb ik dat probleem.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 02-01-14, 17:53
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Gewoon opnieuw doen had ik ook met de eerste versie nu met de 1.0.2 geen last van loopt lekker soepel.
  #443  
Oud 02-01-14, 19:11
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Hallo,

Ik heb ooit mijn iphone 4 een paar jaar geleden gejailbreaked met ios 5.1.1. Omdat nu veel apps niet meer werken op ios 5, wil ik nu graag de overstap maken naar ios 7.0.4. Het is me alleen niet duidelijk hoe ik dit precies doe, aangezien ik veel apps heb en bijvoorbeeld liever niet mijn whatsappberichten kwijt raak. Ik heb al een reservekopie gemaakt in itunes.

Moet ik nu eerst mijn iphone updaten naar 7.0.4 ios of gewoon evasi0n downloaden en die stappen volgen en update hij dan automatisch met jailbreak naar 7.0.4?

Alvast bedankt
  #444  
Oud 02-01-14, 19:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamini Bekijk bericht
Moet ik nu eerst mijn iphone updaten naar 7.0.4 ios of gewoon evasi0n downloaden en die stappen volgen en update hij dan automatisch met jailbreak naar 7.0.4?
evasi0n 7 voert geen update uit. Je kan beter de iPhone synchroniseren met iTunes en dan met iTunes updaten naar iOS 7.0.4. Dan kan je met evasi0n 7 jailbreaken.
  #445  
Oud 02-01-14, 19:19
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
evasi0n 7 voert geen update uit. Je kan beter de iPhone synchroniseren met iTunes en dan met iTunes updaten naar iOS 7.0.4. Dan kan je met evasi0n 7 jailbreaken.
Oké dankje voor het snelle antwoord. Als ik de back up van de reservekopie er na de jailbreak terug opzet, werken alle apps dan weer? En is mijn whatsapp leeg of haalt hij alle berichtgeschiedenis ook terug?

Ik neem trouwens aan dat de back up er na de jailbreak terug op moet gezet worden, of voor de jailbreak? Hopelijk lukt het
  #446  
Oud 02-01-14, 19:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamini Bekijk bericht
Oké dankje voor het snelle antwoord. Als ik de back up van de reservekopie er na de jailbreak terug opzet, werken alle apps dan weer? En is mijn whatsapp leeg of haalt hij alle berichtgeschiedenis ook terug?
Als je synchroniseert met iTunes wordt na de update (met iTunes) alles terug gesynchroniseerd. Ook alle apps, data van apps, deuntjes, plaatjes, enz...
  #447  
Oud 02-01-14, 19:45
bravefencer bravefencer is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoezo .app bestanden (meervoud). Er staat toch maar één (1) application bundle in het dmg disk image: namelijk evasi0n 7.app
Er zijn 3 versies 1.0.0, 1.0.1 en 1.0.2 Evasi0n7 te downloaden vandaar bestanden. Met rechtermuisknop openen levert zelfde foutmelding op. Iemand anders ideeen?

Ik draai mac osx 10.6.8
  #448  
Oud 02-01-14, 19:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bravefencer Bekijk bericht
Ik draai mac osx 10.6.8
Dat is de reden van het probleem. evasi0n7 heeft libcurl 7 nodig en dat ondersteunt OS X 10.6.8 niet.

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...utmelding.html
  #449  
Oud 02-01-14, 20:19
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Hmm Proberen te updaten via itunes maar hij weigert. Hij zeg dat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan. En nu heb ik een iphone met een wit appeltje op het scherm. Iemand een oplossing?
  #450  
Oud 02-01-14, 20:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamini Bekijk bericht
Iemand een oplossing?
Dan zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes.
  #451  
Oud 02-01-14, 20:22
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes.
Oke gaan we dat proberen. Maar ben ik na DFU mode + herstel dan alles kwijt, of hersteld hij dan weer gewoon alles? Ik ben echt een noob op dit gebied dus vandaar de waarschijnlijk enorme domme vraag
  #452  
Oud 02-01-14, 20:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamini Bekijk bericht
Oke gaan we dat proberen. Maar ben ik na DFU mode + herstel dan alles kwijt, of hersteld hij dan weer gewoon alles?
Je hebt toch gesynchroniseerd met iTunes alvorens die update poging te doen? Of niet?
  #453  
Oud 02-01-14, 20:25
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je hebt toch gesynchroniseerd met iTunes alvorens die update poging te doen? Of niet?
Ja er is een reservekopie gemaakt voor er ik er aan begon, dus als ik die terugzet, staat alles er weer zoals vanouds op en dan weer opnieuw proberen toch?

Ok, ik zie net dat hij bij het herstel direct de nieuwe software erop zet. Dus dan synchroniseren en jailbreaken met evasi0n en hopelijk werkt het dan.
  #454  
Oud 02-01-14, 20:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamini Bekijk bericht
Ja er is een reservekopie gemaakt voor er ik er aan begon, dus als ik die terugzet, staat alles er weer zoals vanouds op
Als die reservekopie gemaakt is tijdens de synchronisatie kan je na het herstel die reservekopie kiezen. iTunes gaat dan alles terug synchroniseren.
  #455  
Oud 02-01-14, 21:32
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard

Ok DFU + herstel gedaan. Ios 7.0.4 staat er nu op. Daarna reservekopie teruggezet. Niet alles stond er direct op, maar ik zie in itunes dat hij nu nog bezig is met de apps (ik heb er best veel).

Nu nog steeds niet gejailbreaked. Evasi0n staat klaar voor gebruik maar omdat hij nog bezig is met apps aan het overzetten wacht ik nog even. Bovendien werkt whatsapp en andere gedownloadde apps via de (oude, ios 5.1.1.) jailbreak nu gewoon. Niet dat ik klaag maar ik had verwacht dat deze niet zouden werken. Is de nieuwe jailbreak nu nog nodig?

Ik denk dat ik sowieso wel even jailbreak met Evasi0n gewoon om problemen in de toekomst te voorkomen, ik weet niet of dat ooit conflicten gaat opleveren.

Timosha in ieder geval erg bedankt voor je hulp. Hier was ik nooit alleen uitgekomen
  #456  
Oud 03-01-14, 00:21
Jouke Jouke is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Shit, op de telefoon van mijn vriendin, iphone 4s op ios 7.0.4, blijft safari maar chrashen na de jailbreak. Meer mensen die hier last van hebben, en die een mogelijke fix hebben?
  #457  
Oud 03-01-14, 00:45
larsiey larsiey is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jouke Bekijk bericht
Shit, op de telefoon van mijn vriendin, iphone 4s op ios 7.0.4, blijft safari maar chrashen na de jailbreak. Meer mensen die hier last van hebben, en die een mogelijke fix hebben?
Dit had ik ook, ik heb de home en powerbutton tegelijk ingedrukt houden en wachten totdat de iPhone opnieuw opstart dit heeft bij mij geholpen.

Daarna heb ik geen problemen meer ondervonden.
  #458  
Oud 03-01-14, 00:52
sjonniesw sjonniesw is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 57
Standaard

Doe ik nou wat fout? ik krijg Apps als barrel wat nu wel zou moeten werken, niet aan de praat. Krijg de melding dat ze niet geschikt zijn voor mijn mijn device. Heb cydia al een paar keer verwijdert enzo.
  #459  
Oud 03-01-14, 01:09
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonniesw Bekijk bericht
Doe ik nou wat fout? ik krijg Apps als barrel wat nu wel zou moeten werken, niet aan de praat. Krijg de melding dat ze niet geschikt zijn voor mijn mijn device. Heb cydia al een paar keer verwijdert enzo.
Uit de juiste repo (BigBoss) kopen...

Die is iOS 7 compatibel...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #460  
Oud 03-01-14, 08:52
sjonniesw sjonniesw is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Uit de juiste repo (BigBoss) kopen...

Die is iOS 7 compatibel...
Daar staat ook: This product is not supported on your IOS version.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? 3geltje Wi-Fi 10 02-03-13 00:43
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 FridgeNL Jailbreak 13 23-02-13 16:43
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? zoobab Jailbreak 2 20-02-13 23:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.