//

Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak

Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JeroenDG Je hoeft na het jailbreaken van je toestel niet te herstellen. Bij een herstel zal iTunes de meest recente versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 15-01-14, 08:26
Jandra Jandra is offline
 
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenDG Bekijk bericht
Je hoeft na het jailbreaken van je toestel niet te herstellen. Bij een herstel zal iTunes de meest recente versie van iOS gaan installeren, zonder jailbreak. Zorg dat je voor het jailbreaken alles op je iPhone hebt staan wat je wil, maak uit veiligheids-oogpunt een reservekopie, en voer daarna de jailbreak uit. Daarna hoef je niks meer te doen. Als de jailbreak voltooid is hoef je dus geen back-up terug te zetten of een herstel uit te voeren. Succes!
@Jeroen: Dank voor je reactie. Ik heb de handleiding er nog eens op nagelezen maar daarin staat volgens mij dat je aan het eind de backup moet herstellen maar goed, deze manier werkt in ieder geval prima!
Het is dus eindelijk gelukt. Nu maar eens kijken welke progjes er zoal beschikbaar zijn en waar ik mijn voordeel mee kan doen.

Alle reageerders dank voor jullie reactie!!

Jan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 15-01-14, 19:52
PaulDurden's schermafbeelding
PaulDurden PaulDurden is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 48
Standaard

Bij de originele evasi0n jailbreak kon de inhoud van een backup in randgevallen voor problemen zorgen. De kans op succes was daarom het grootste wanneer eerst een jailbreak uit werd gevoerd (op een in essentie stock firmware) en vervolgens de backup pas werd teruggezet.

Als ik het geval van Jandra zo lees kan bij evasi0n 7 het herstellen van een backup na het uitvoeren juist voor problemen zorgen in randgevallen. Aangezien het voor gebruikers ook net iets makkelijker is om de backup terug te zetten voordat de jailbreak wordt uitgevoerd, zal ik de handleiding op dat punt aanpassen.
  #563  
Oud 17-01-14, 07:57
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een misschien domme vraag maar ik heb mijn iphone 4 tweedehands gekocht.
Toen ik hem ging halen had de vorige eigenaar al zijn gegevens eruit gehaald want toen ik hem opstarte kwam ik op het setupscherm. Ik heb mijn iphone steeds geupdated via Wi-Fi OTA (Over The Air) en ik las bij veel tutorials dat je je iphone dan moet herstellen naar ios 7.0.4. Ik heb een keer geprobeerd mijn iphone 2g te herstellen en hij was gedeactiveert dus vraag ik me af of ik mijn iphone 4 wel zou moeten herstellen of dat het uberhaupt nodig is. Trouwens mijn iphone 2g was en is gejailbroken misschien dat dat iets uitmaakt.
  #564  
Oud 17-01-14, 08:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick999 Bekijk bericht
....dus vraag ik me af of ik mijn iphone 4 wel zou moeten herstellen of dat het uberhaupt nodig is.
Als de iPhone OTA updates heeft is het noodzakelijk om te herstellen met iTunes naar iOS 7.0.4 alvorens te jailbreaken.
  #565  
Oud 17-01-14, 14:29
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ik heb nog geen tijd gehad om over te gaan op iOS7 en heb getwijfeld. maar wil nu toch over. Vraag me alleen af: zijn er mensen die héél erg spijt hebben van over gaan naar iOS7 ?
  #566  
Oud 17-01-14, 14:49
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Dat begrijp ik maar gaat mijn iphone dan niet deactiveren
  #567  
Oud 17-01-14, 14:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick999 Bekijk bericht
Dat begrijp ik maar gaat mijn iphone dan niet deactiveren
Als dat zo is dan activeer de iPhone toch opnieuw. Wat is het probleem om opnieuw te activeren?
  #568  
Oud 17-01-14, 15:11
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick999 Bekijk bericht
Ik heb een misschien domme vraag maar ik heb mijn iphone 4 tweedehands gekocht.
Toen ik hem ging halen had de vorige eigenaar al zijn gegevens eruit gehaald want toen ik hem opstarte kwam ik op het setupscherm. Ik heb mijn iphone steeds geupdated via Wi-Fi OTA (Over The Air) en ik las bij veel tutorials dat je je iphone dan moet herstellen naar ios 7.0.4. Ik heb een keer geprobeerd mijn iphone 2g te herstellen en hij was gedeactiveert dus vraag ik me af of ik mijn iphone 4 wel zou moeten herstellen of dat het uberhaupt nodig is. Trouwens mijn iphone 2g was en is gejailbroken misschien dat dat iets uitmaakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Ik heb nog geen tijd gehad om over te gaan op iOS7 en heb getwijfeld. maar wil nu toch over. Vraag me alleen af: zijn er mensen die héél erg spijt hebben van over gaan naar iOS7 ?
Dit topic gaat toch over jailbreaken? Niet over updaten naar ios 7
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #569  
Oud 17-01-14, 15:18
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Dit topic gaat toch over jailbreaken? Niet over updaten naar ios 7
Weet ik maar om ios 7.0.4 te jailbreaken moet je iphone via itunes geupdated zijn. Zo niet dan moet je je iphone herstellen naar ios 7.0.4 via itunes en ik ben bang dat als ik dat doe dat ik mijn iphone niet kan activeren want ik heb hem tweedehands gekocht
  #570  
Oud 17-01-14, 15:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maak je maar geen zorgen. Als die iPhone 4 met iOS 7.0.4 nu geactiveerd is blijft die ook geactiveerd na een herstel met iTunes. Die iPhone 2G was waarschijnlijk niet geactiveerd maar hactivated met een jailbreak.
  #571  
Oud 17-01-14, 15:31
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak je maar geen zorgen. Als die iPhone 4 met iOS 7.0.4 nu geactiveerd is blijft die ook geactiveerd na een herstel met iTunes. Die iPhone 2G was waarschijnlijk niet geactiveerd maar hactivated met een jailbreak.
Wel die iphone 2g was gejailbroken. Maar je weet het zeker.
  #572  
Oud 17-01-14, 19:01
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak je maar geen zorgen. Als die iPhone 4 met iOS 7.0.4 nu geactiveerd is blijft die ook geactiveerd na een herstel met iTunes. Die iPhone 2G was waarschijnlijk niet geactiveerd maar hactivated met een jailbreak.
Maakt het wat uit dat ik mijn iphone tweedehands heb gekocht? Wordt ie dan niet gedeactiveerd?
  #573  
Oud 17-01-14, 19:08
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick999 Bekijk bericht
Maakt het wat uit dat ik mijn iphone tweedehands heb gekocht? Wordt ie dan niet gedeactiveerd?
Nee!, je heb toch een account?....
  #574  
Oud 17-01-14, 19:10
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen Bekijk bericht
...Nee!...
Sorry ben gewoon heel voorzichtig. Ik wil hem niet kapotmaken maar ik wil hem wel heel graag jailbreaken.
  #575  
Oud 17-01-14, 19:15
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Als het een nl toestel is dus zonder simlock!, kan je hem gewoon herstellen via itunes. En dan moet hij het gewoon doen. Moet je hem wel activeren, dan heb je je eigen itunes account dan activeer je hem daarmee....
  #576  
Oud 17-01-14, 23:13
nick999 nick999 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Ik heb net mijn iphone gehersteld en gejailbreaked en het is gelukt. Bedankt voor alle hulp.
  #577  
Oud 18-01-14, 02:15
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard Crashes apps (ook mail) na update en jb

Ik word niet goed.... Alle hulp is welkom!
Nadat ik vanavond de iPhone 4 heb geupgrade naar 7.0.4 heb ik de backup teruggezet, gejailbreakt en via pkgbackup gerestored. Wat ik normaal dus doe alleen heeft het terugzetten van de backup na herstel naar 7 uren geduurd. :S Vreemd en vervelend.
Uiteindelijk alles erop en restore etc. Ik de nieuwe iOS laten zien aan mijn moeder (het is haar iPhone), bleek het ene na de andere app niet meer te werken! Whatsapp: crash, Mail: crash, Facetime: geen crash maar kan geen facetime beginnen, alleen ontvangen, plant nanny: crash. etc.

Het was inmiddels al 12u geweest toen ik dacht klaar te zijn en het te laten zien, en toen ik erachter kwam dat echt niets leek te helpen, ook verse install van whatsapp niet, was het nog later. Ik zag het niet meer en ben naar huis gegaan.

Maar wat moet ik hier nu mee? Ik heb gezocht op het forum maar kom sporadish een crash tegen, maar ik weet niet waar ik het probleem in moet zoeken. Moet ik gewoonweg opnieuw proberen? Alle advies is fijn!
  #578  
Oud 18-01-14, 08:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
....eb ik de backup teruggezet, gejailbreakt en via pkgbackup gerestored.
Heb je met PKGBackup instellingen en tweaks van een iOS 6.x.x jailbreak teruggezet? Indien ja, dan kan dat de reden van de problemen zijn.
  #579  
Oud 18-01-14, 11:17
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Heb je met PKGBackup instellingen en tweaks van een iOS 6.x.x jailbreak teruggezet? Indien ja, dan kan dat de reden van de problemen zijn.
Oh bah, dat kan natuurlijk. Heb ook playlists en preferences gerestored. Had alleen sbsettings weggehaald omdat hij crashte naar safe mode.
Kan ik dan in cydia gewoon verwijderen of moet ik hélemaal opnieuw beginnen?
  #580  
Oud 18-01-14, 11:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Begin om met Cydia alles te verwijderen wat niet iOS 7 compatibel is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? 3geltje Wi-Fi 10 01-03-13 23:43
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 FridgeNL Jailbreak 13 23-02-13 15:43
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? zoobab Jailbreak 2 20-02-13 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.