iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/149575-evasi0n-ios-7-0-x-jailbreak.html)

Max 23-12-13 18:48

zojuist jailbreak gedaan op een ipad 4th gen 7.0.4

na terugzetten reservekopie is de cydia app weg. Ipad is wel nog steeds jailbroken volgens evasi0n iemand een idee hoe je de cydia app terug kan krijgen?

rben09 23-12-13 18:59

yes dat is bij mij ook gelukt.... allen nu de jailbreak nog zou toch leuk zijn als die het gewoon doet!:)

kevinaerox 23-12-13 19:17

Klopt het dat er vrij weinig draait op ios7 (7.0.3) ? Winterboard bijv werkt niet? Fiveicondock ook niet als ik bijv barrel installeer komt deze nergens te staan en zo kan ik nog wel even doorgaan :(

TuffWonda 23-12-13 19:37

Ik heb de jailbreak inmiddels op mijn iPhone 5 en mijn iPad Mini.
Heb wel een probleempje!

Als ik tweaks download die iOS7 ready zijn zie ik ze niet staan bij mn instellingen. Hebben meerdere mensen hier last van? Help!!!

daveensannie 23-12-13 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TuffWonda (Bericht 941501)
Ik heb de jailbreak inmiddels op mijn iPhone 5 en mijn iPad Mini.
Heb wel een probleempje!

Als ik tweaks download die iOS7 ready zijn zie ik ze niet staan bij mn instellingen. Hebben meerdere mensen hier last van? Help!!!

Merendeels werkt nog niet, enige wat bij mij werkt is moviebox en Ifile

TuffWonda 23-12-13 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 941503)
Merendeels werkt nog niet, enige wat bij mij werkt is moviebox en Ifile

Accelerate enzo moeten het doen want die zijn iOS7 ready. En idd moviebox en ifioe zijn de enige dingen die bij me werken.

Wally© 23-12-13 20:01

1 Bijlage(n)
Toch ff wat tegengas geven hier...

D'r blijken iCloud issues te zijn met de jb...

Guest-20180925190238 23-12-13 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 941510)
D'r blijken iCloud issues te zijn met de jb...

Ja, en niet alleen dat wat in die tweet staat. Er zijn ook nog problemen met de iCloud Ubiquity Daemon (ubd).

R3BU5ER 23-12-13 20:20

Ik hoor graag als iemand Lockinfo werkend heeft op ios7. Dan ga ik ook over 😝

raymond77 23-12-13 21:02

ik krijg tomtom en navigon niet meer werkend,meer mensen hier last van?

Guest-20180925190238 23-12-13 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raymond77 (Bericht 941529)
...meer mensen hier last van?

Geen probleem hier met Navigon. TomTom heb ik niet.

kimvb 23-12-13 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max (Bericht 941468)
zojuist jailbreak gedaan op een ipad 4th gen 7.0.4

na terugzetten reservekopie is de cydia app weg. Ipad is wel nog steeds jailbroken volgens evasi0n iemand een idee hoe je de cydia app terug kan krijgen?

hier ipad ook gedaan en heb het ook voor gehad .Eigenlijk heb ik geen JB meer nodig enkel op de ipad voor XBMC en movie box.
Wat ik gedaan heb is hem terug hersteld naar 7.0.4 dan eerst de backup terug gezet en dan je JB gedaan en hop daar was alles terug .

daveensannie 23-12-13 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raymond77 (Bericht 941529)
ik krijg tomtom en navigon niet meer werkend,meer mensen hier last van?

Als je een gekraakte hebt dan werkt ie niet meer idd....

kevinaerox 23-12-13 21:56

Iemand ook deze problemen? Heel veel uit cydia bijv barrel is wel geïnstalleerd maar staat nergens op mijn telefoon? Normaalgesproken in ios 6 kwam hij tussen de apps bij mijn instellingen te staan. Ook als ik bijv een thema instel via winterboard pakt hij hem niet en zo zijn er nog tal van apps tweaks etc die niet werken. Waarschijnlijk omdat ze simpelweg nog niet ios 7 ondersteunend Zijn?!?!

matthijst 23-12-13 22:01

Apps die mobilesubstrate gebruiken werken sowieso nog niet. Geef het een dag of 2, dan heeft saurik t misschien gefixt?

jacobdeboer33 23-12-13 22:08

Beste mensen.

Ik heb een iPad 2 Wi-Fi en deze valt niet te jailbreaken met evasi0n. Ik draaide iOS 6.1.? (degene die te jailbreaken was). Toen heb ik een restore via iTunes gedaan naar iOS 7.0.4 omdat OTA niet wilde lukken. Vervolgens de backup teruggezet. Hierna poging gedaan en dit lukte niet (eindeloze reboot). Vervolgens heb ik weer een restore gedaan en de jailbreak op een "schone" iOS 7.0.4 gedaan. Dit lukt ook niet. Dus heeft iemand nog tips? Zou het te maken hebben dat ik een restore naar iOS 7.0.4 gedaan heb en geen update? Zou het helpen als ik update naar iOS 7.1b2 en vervolgens probeer? Kan iedereen 7.1b2 makkelijk installeren of moet je dan een dev account hebben? Alvast bedankt voor de hulp

kevinaerox 23-12-13 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 941551)
Apps die mobilesubstrate gebruiken werken sowieso nog niet. Geef het een dag of 2, dan heeft saurik t misschien gefixt?

Best logisch eigenlijk :) ik wacht geduldig af

matthijst 24-12-13 00:24

Mooi verhaaltje van geohot:
http://geohot.com/e7writeup.html

Flipke1405 24-12-13 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 941366)

deze manier werkt dus niet,maar bedankt om mee te denken

Grtz,

Rav3n 24-12-13 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 (Bericht 941553)
Beste mensen.

Ik heb een iPad 2 Wi-Fi en deze valt niet te jailbreaken met evasi0n. Ik draaide iOS 6.1.? (degene die te jailbreaken was). Toen heb ik een restore via iTunes gedaan naar iOS 7.0.4 omdat OTA niet wilde lukken. Vervolgens de backup teruggezet. Hierna poging gedaan en dit lukte niet (eindeloze reboot). Vervolgens heb ik weer een restore gedaan en de jailbreak op een "schone" iOS 7.0.4 gedaan. Dit lukt ook niet. Dus heeft iemand nog tips? Zou het te maken hebben dat ik een restore naar iOS 7.0.4 gedaan heb en geen update? Zou het helpen als ik update naar iOS 7.1b2 en vervolgens probeer? Kan iedereen 7.1b2 makkelijk installeren of moet je dan een dev account hebben? Alvast bedankt voor de hulp

Bootloop proberen te onderbreken door harde reset.
Waarschijnlijk zit in de baclkup een foutje.
Doe een schone installatie, geen backup terugzetten, veilig loskoppelen via iTunes, iTunes afsluiten(!!!). iPad behandelen als een nieuw toestel, dus ff de slider, Wi-Fi etc activeren etc. Dan weer aansluiten en jailbreaken. Daarna weer aan iTunes hangen en backup terugzetten. (zo heb ik het iig gedaan zonder probs)
Let wel: de meeste, zo niet alle Cydia-apps die afhankelijk zijn van mobile substrate, werken nog niet. Zelf ben ik ook wachtende met een gejailbreakt toestel zonder m'n gewenste tweaks. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.