//

Reservekopie na jailbreak

Reservekopie na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Myn iPhone 5s is gejailbreakt maat de battery is rampzalig slecht hieronder ervaart nog iemand dit? Ik wil hem dus resetten : mijn vraag is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-13, 21:18
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard Reservekopie na jailbreak

Myn iPhone 5s is gejailbreakt maat de battery is rampzalig slecht hieronder ervaart nog iemand dit? Ik wil hem dus resetten : mijn vraag is : kan ik een reservekopie nemen als die gejailbreakt is... En dan op een ongejailbreakte iPhone zetten of zal dit narigheid geven.. Ik heb nl een aantal zeer belangrijke sms'en ontvangen die ik echt niet kwijt wil..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-13, 21:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
mijn vraag is : kan ik een reservekopie nemen als die gejailbreakt is... En dan op een ongejailbreakte iPhone zetten of zal dit narigheid geven..
Mijn antwoord is: dat kan en dat gaat op een iPhone 5s met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid probleempjes opleveren (door de jailbreak restanten).
  #3  
Oud 28-12-13, 21:25
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mijn antwoord is: dat kan en dat gaat op een iPhone 5s met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid probleempjes opleveren (door de jailbreak restanten).
Dat dacht ik dus al..
Nu is die battery drain nrml by de huidige jailbreak en zal dit in de toekomst beter worden door cydia updates? Anders laat ik het gewoon zo...
  #4  
Oud 28-12-13, 21:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Nu is die battery drain nrml by de huidige jailbreak en zal dit in de toekomst beter worden door cydia updates?
Aan "batterijprobleemtopics" doe ik niet meer mee. Succes verder.
  #5  
Oud 29-12-13, 12:22
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Ik heb ook op de 5s dat de batterij wordt leeggezogen!

Zonder jb doe ik gemakkelijk 4 dagen standbye dag en nacht op en gebruik 7u.

Met de jb haal ik het einde van de dag nog niet! Bijmij is de jb dan ook verwijderd. Ben ook wat smsjes kwijt, maar dat liever dan zo een rotte jb die vanalles doet waar je niks van weet!
  #6  
Oud 29-12-13, 12:32
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

dus er is geen enkele mogelijkheid om die zonder jailbreak restanten terug te zetten.?. merendeels van de smsn kan me niet schelen, maar er zitten er nog tussen van een overleden persoon en die wil ik graag behouden..
ik ben nu al 20% battery kwijt op 2h standby.. blijkbaar kan je by opties reservekopie ( via de iphone) zaken aan en uitvinken die moeten worden opgeslagen in een reservekopie.. daar enkel berichten en fotos kiezen zou dat geen optie zijn? voorts zie ik bij die opties wel fotos staan maar geen berichten ...
  #7  
Oud 29-12-13, 12:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
... daar enkel berichten en fotos kiezen zou dat geen optie zijn?
Nee, dat is geen optie. Die plaatjes en berichten gaan geen problemen veroorzaken. Problemen kunnen veroorzaakt worden door instellingen en launch daemons/agents die door jailbreak tweaks veranderd werden. Die dingen kan je niet uit een backup uitsluiten. Symlinks naar gestashte standaard apps kunnen ook problemen veroorzaken.

Als je een iTunes backup hebt zou je die belangrijke berichten met iBackupbot of iPhone Backup Extractor uit de iTunes backup kunnen plukken.
  #8  
Oud 31-12-13, 18:00
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Myn iPhone 5s is gejailbreakt maat de battery is rampzalig slecht hieronder ervaart nog iemand dit? Ik wil hem dus resetten : mijn vraag is : kan ik een reservekopie nemen als die gejailbreakt is... En dan op een ongejailbreakte iPhone zetten of zal dit narigheid geven.. Ik heb nl een aantal zeer belangrijke sms'en ontvangen die ik echt niet kwijt wil..
Net de jailbreak teruggezet nadat Mobile Substrate beschikbaar is gesteld, en eerlijk gezegd heb ik de indruk dat de batterij nu niet meer wordt leeggezogen!

Ff verder bekijken en anders vliegt hij weer

Voor iedereen een prettig en gezond alvast!
  #9  
Oud 01-01-14, 11:55
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Er is nog altijd iets dat de batterij leegzuigt! Wat is mij een raadsel!!!!

Wat ik wel weten is dat het met cydia enorm lang duurt voor er nieuw tweaks of dergelijke geladen wordt. Duurt hier gemakkelijk een kwartier met Wi-Fi.
  #10  
Oud 01-01-14, 13:44
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Aan "batterijprobleemtopics" doe ik niet meer mee. Succes verder.

Kan ik me goed voorstellen aangezien het onderwerp "battery drain" een shady zaak blijft waar niemand een echt passend antwoord op heeft. Je kunt 10 devices kaal herstellen naar IOS7 en dan zullen er altijd 3 blijven die in dezelfde omstandigheden veel meer battery drain vertonen dan de rest, tel daar alle variabelen bij op door vervuiling en/of slechte apps (ja, zelfs appstore apps kunnen dit veroorzaken) en je hebt een schier onoplosbaar probleem.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Terugzetten reservekopie na jailbreak daantjee Jailbreak 2 01-07-13 15:40
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? jeroenie101 Jailbreak 14 21-01-11 15:42
iPhone: reservekopie op iphone zonder jailbreak toch jailbreakverschijnselen iTim Jailbreak 7 20-04-09 17:12
iPhone: Reservekopie Na Jailbreak iTim Jailbreak 13 08-10-08 14:17
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.