iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/149921-jailbreak-probleem-iphone-4-apple-apps-verdwenen-niet-herstellen-via-itunes.html)

Suzanne4885 30-12-13 14:54

Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes
 
Hoi allemaal,

Ik heb een mega probleem. :(

Gisteren heb ik mijn iPhone 4 gejailbreaked met Evasi0n 7.
Op het eerste gezicht ging het allemaal prima, alleen toen mijn iPhone gereboot was, waren mijn apple apps ineens verdwenen.

Ik kan nergens meer in, kan niemand bellen en geen mails lezen, geen wekker zetten en mijn instellingen niet wijzigen. Ook de app store kan ik niet in.

Nu wilde ik mijn iPhone via iTunes herstellen naar de laatste backup, echter moet ik hiervoor Find My Iphone uitschakelen.....en dit gaat niet omdat ik niet in mijn instellingen kan komen omdat die app verdwenen is.

Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad.

Alvast heel erg bedankt!

Guest-20180925190238 30-12-13 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne4885 (Bericht 942800)
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad.

Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.

Suzanne4885 30-12-13 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 942802)
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.

Bedankt voor je snelle reactie! :)

Zodra ik thuis ben ga ik het proberen. Hoop echt dat het werkt. Ik zal het hier laten weten.

Nooit meer een jailbreak voor mij! :eek:

Suzanne4885 30-12-13 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 942802)
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.

Euh...misschien een hele domme vraag. Maar hoe verwijder ik mijn iphone? "Wis Iphone", of delete hij dan alleen alle data van mijn telefoon?

Guest-20180925190238 30-12-13 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne4885 (Bericht 942847)
Maar hoe verwijder ik mijn iphone? "Wis Iphone", of delete hij dan alleen alle data van mijn telefoon?

Een iPhone met een jailbreak kan je niet op afstand wissen. Doe je het wel heb je nog meer problemen. Als de iPhone online is via Wi-Fi/3G kan je hem verwijderen uit Find my iPhone.

Suzanne4885 30-12-13 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 942849)
Een iPhone met een jailbreak kan je niet op afstand wissen. Doe je het wel heb je nog meer problemen. Als de iPhobe online is via Wi-Fi/3G kan je hem verwijderen uit Find my iPhone.

Shit! Dat meen je niet. Ik heb echt net op Wissen geklikt, omdat ik dacht dat je hiermee de telefoon uit de Find My iPhone verwijdert.

Telefoon was gewoon online maar zag nergens een optie voor verwijderen uit find my iphone.

:eek::eek::eek:

Guest-20180925190238 30-12-13 19:35

Het wissen gat niet lukken omdat er dingen moeten gewist worden die niet meer staan waar ze moeten staan. De jailbreak heeft die verplaatst.

Probeer dan maar om het ding zo in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Let op! Herstellen is niet het zelfde als een backup terugzetten.

Suzanne4885 30-12-13 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 942853)
Het wissen gat niet lukken omdat er dingen moeten gewist worden die niet meer staan waar ze moeten staan. De jailbreak heeft die verplaatst.

Probeer dan maar om het ding zo in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Let op! Herstellen is niet het zelfde als een backup terugzetten.

Pffffff.

Gelukkig is het nu opgelost. Ik heb de iPhone gewist via Find my iPhone, daarna in DFU mode gezet en de iPhone hersteld via iTunes. Hij is nu een eeuwigheid bezig om al mijn apps terug te downloaden maar ALLES is hersteld, ben geen gegevens kwijt en ik ben helemaal blij!

Dus toch bedankt voor je hulp! :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.